تماشاگر دیروز، سرمربی امروز/ بازی دو سر برد

شکست مس سونگون در مقایل هایپرشهر علیرغم کمکی اساسی که به خروج هایپرشهر از بحران میکند می تواند کمک شایانی برای گیتی پسند به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده مس سونگون باشد؛ در اصل دیدار هایپرشهر و مس سونگون یک دیدار شش امتیازی برای فوتسال استان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال چهارشنبه -۶ آذرماه- از ساعت ۱۷ با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگری خواهد شد.

نوستالژی ۴تایی ها

گیتی پسند و ارژن شیراز در حالی قرار است در هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال به مصاف هم بروند که آخرین بار در هفته شانزدهم به میدان رفته اند و طی دو هفته گذشته به دلیل مسائل امنیتی بازی‌هایشان لغو شد.

در هفته شانزدهم ارژن در مقابل مقاومت البرز با دبل محمد بیضایی و تک گل داوود خسروی توانست با نتیجه سه بر سه مقاومت البرز متوقف کند و با یک امتیاز به خانه برگردد. در همان هفته شانزدهم گیتی پسند موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر دو از سد آذرخش بگذرد تا دسته پر به خانه برگردد.

آخرین دیدار گیتی پسند و ارژن شیراز به هفته ششم لیگ برتر فوتسال ۹۸ بازمی‌گردد که در آن دیدار گیتی پسند توانست با نتیجه چهار بر یک ارژن را در هم بشکند. گیتی پسندی ها در این دیدار مهران عالیقدر را در خدمت نخواهند داشت و بنظر می‌رسد مصدومیت عالیقدر تا چند هفته دیگر ادامه داشته باشد.

گیتی پسند با یک بازی کمتر نسبت به رقبا و ۳۲ امتیاز در رده دوم و ارژن نیز با ۱۳ امتیاز از ۱۶ بازی در جایگاه ۱۳ام جدول قرار دارد.

هایپرشهر به دنبال فرار از بحران

هایپر شهر دیگر نماینده فوتسال استان اصفهان چهارشنبه-۶ آذرماه- از ساعت ۱۷ باید به میهمانی تیم قدرتمند مس سونگون برود. مس سونگون برعکس هایپرشهر که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکند؛ در شرایط خوبی به سر میبرد و به تمام سه امتیاز این دیدار چشم داشت ویژه ای خواهد داشت.

دو تیم مس سونگون و هایپرشهر در حالی قرار است در هفته ۱۹ ام به مصاف هم بروند که آخرین بار در هفته شانزدهم به میدان رفته اند و طی هفته گذشته به دلیل مسائل امنیتی بازی‌هایشان لغو شد.

مس سونگون در هفته ۱۷ توانست با نتیجه خوب سه بر یک از سد فرش آرا مشهد بگذرد تا دست پر به خانه برگردد؛ اما هایپر شهر زورش به سن ایچ نرسید و با شکست ۸ بر دو خود را وارد یک بحران اساسی کرد؛ بحران تا جایی پیش رفته است که حتی زمزمه هایی مبنی بر واگذاری هایپرشهر نیز به گوش می رسد.

مس سونگون در دیدار رفت با دبل علیرضا عسکری و تک گل های محمد شجری و سعید مومنی توانست هایپرشهر را در خانه با نتیجه چهار بر یک نقره داغ کند تا برای بازی برگشت یک خط و نشان اساسی برای تیم شاهین شهری کشیده باشد. در دیدار رفت علی افضل که در حال حاضر به عنوان سرمربی مس سونگون

تا پیش از رویارویی مس سونگون و هایپرشهر؛ مس سونگون با ۳۸ امتیاز در جایگاه نخست و هایپرشهر با ۱۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند.

برنامه یازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر می باشد:

چهارشنبه ۶ آذرماه ساعت ۱۷

شهروند ساری - شاهین کرمانشاه     

مس سونگون - هایپرشهر شاهین‌شهر   

فرش‌آرا مشهد - حفاری اهواز

گیتی‌پسند اصفهان ‌- ارژن شیراز

اهورا بهبهان - مقاومت البرز   

سن‌ایچ ساوه - آذرخش بندرعباس    

ستارگان ورامین - سوهان محمدسیما قم     

بیشتر بخوانید:

کد خبر 398257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.