وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امشب واریز می شود

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،امین پورذاکری با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات، مرحله دوم وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) این صندوق تا ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه ۵ آذرماه) به حساب حقوقی ۱۵۰۰ بازنشسته کشوری واریز و قابل برداشت خواهد بود.

پورذاکری افزود: وام مذکور صرفاً به ۱۵۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه اینترنتی وام ازدواج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری که حداقل حقوق را دریافت می کنند و توانایی بازپرداخت اقساط را دارند، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام اینترنتی مرحله اول وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) در اردیبهشت ماه و ثبت نام مرحله دوم آن در تیرماه امسال انجام شد. این وام در مرحله اول به ۱۰۰۰ نفر از واجدین شرایط پرداخت شده بود و در مرحله دوم به ۱۵۰۰ نفر از واجدین شرایط که در سال ۱۳۹۷ یا سه ماه نخست ۱۳۹۸ ازدواج کرده باشند، پرداخت می شود.

کد خبر 398253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.