۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
توسعه فضای سبز شهری در زرند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: بهره‌برداری از بوستان شهرک ولایت ۱ سبب افزایش سرانه فضای سبز و توسعه امکانات رفاهی شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، عبدالله‌ زاده از ادامه عملیات ساخت و آماده‌سازی بوستان شهرک ولایت ۱ در شهر زرند خبر داد، اظهار کرد: ساخت این بوستان می‌تواند فضای مناسبی را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه تمام سعی این سازمان ساخت و زیبا سازی و تجهیز پارک‌ها و بوستان‌ها در محلات مختلف است، تصریح کرد: متاسفانه پیمانکار پروژه را به پایان نبرد که این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای این سازمان شده بود، اما خوشبختانه با رفع آن‌ها این سازمان با استفاده از نیروها و اماماتی که در اخیترا دارد در حال بهسازی این بوستان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با بیان اینکه بهره‌برداری از این پارک سبب افزایش سرانه فضای سبز شهری خواهد شد، ادامه داد: بلوک چینی، فرش موزائیک، گل کاری، برق کشی، نصب پایه‌های روشنائی، ساخت آلاچیق، جدول گذاری و رنگ آمیزی این بوستان انجام شده است.

وی با اشاره به جدول زمانبدی اجرای این پروژه، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در چند ماه آینده عملیات کف سازی، گل کاری و زیباسازی این بوستان به پایان برسد و  شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

کد خبر 398235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.