ضرورت تسریع در احداث بازار ساحلی آستارا

مسئول واحد حقوقی شهرداری آستارا گفت: شهرداری نمی‌تواند سرمایه‌گذاری که آماده ساخت ده‌ها یا صدها واحد تجاری است را به بهانه اخذ نظر اداره‌های غیرمرتبط، منتظر و معطل بگذارد و باید با استقبال از سرمایه‌گذار و کارآفرین، برنامه‌های مصوب و قانونی خود را اجرا کند.

به گزارش ایمنا، اکبر پوربایرام اظهار کرد: ساماندهی فلافل فروشی‌های محوطه بازار سال قبل در شورای تامین شهرستان مطرح شده بود و از آنجائیکه امکان ساخت و ساز در حریم رودخانه و انتقال آن‌ها نبود در محوطه بازار به ساماندهی غرفه‌های فلافل فروشان اقدام شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح‌های مطالعه و کارشناسی شده شهرداری درنگ نمی‌کنیم و اداره‌های صنعت، معدن و تجارت یا میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که خواهان اظهار نظر در خصوص بازار ساحلی هستند تا امروز در مورد کدام فروشگاه یا واحد تجاری این شهر اظهار نظر کرده‌اند؟

مسئول واحد حقوقی شهرداری آستارا عنوان کرد: شهرداری نمی‌تواند سرمایه‌گذاری که آماده ساخت ده‌ها یا صدها واحد تجاری است را به بهانه اخذ نظر اداره‌های غیرمرتبط، منتظر و معطل بگذارد و باید با استقبال از سرمایه‌گذار و کارآفرین، برنامه‌های مصوب و قانونی خود را اجرا کند.

پوربایرام ادامه داد: در بازار باید رقابت حاکم باشد و بازاریان از ورود فروشندگان کالاهای دارای برند و متضرر شدن در سایه فعالیت آن‌ها نگران نباشند، آنان باید در فضای سالم، برای عرضه کالاهای با کیفیت رقابت کنند.

وی اظهار کرد: شهرداری برای فعالان بازار و هیئت امنای آن‌ احترام و اهمیت قائل است و سال‌هاست برای آن‌ها امکاناتی نظیر دفتر فراهم کرده، اما شهرداری مختار است در زمین خود، هر طرح مطالعه و کارشناسی شده را اجرا کند و هیئت امنا نباید مانع شود.

مسئول واحد حقوقی شهرداری آستارا گفت: با وجود تصویب طرح توسعه بازار، از حضور و نظر هیئت امنای بازار ساحلی و مخالفان طرح استقبال می‌کنیم تا در جلسه‌ای صمیمانه و مشترک، اما و اگرهای آن بررسی و منافع سرشار طرح تبیین شود.

کد خبر 398230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.