آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در ارومیه/ پروژه میدان امام(ره) آغاز می‌شود؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فراخوان آگهی مناقصه پروژه بزرگ میدان امام خمینی(ره) منتشر شده و در این رابطه نیز چندین نفر تاکنون برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پناهی امروز در نشست خبری خود با اشاره به پروژه امتداد خیابان امام(ره) ارومیه اظهار کرد: این خیابان در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و با توجه به اینکه مرتبط با موضوع میراث فرهنگی است موضوع را اندکی پیچیده می‌کند، اما شورای شهر به دنبال جداره‌سازی و پیاده‌راه‌سازی این خیابان است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی یا احداث تراموا در مجاورت پروژه، افزود: هم‌اکنون نسبت مالکیت زمین‌های آن منطقه، ۵۱ درصد از آنِ ارتش و ۴۹ درصد از آنِ شهرداری است و وجود معارض‌های شخصی، سبب بروز مشکلاتی در آن زمین‌ها شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه افتتاح پروژه بزرگ آذربایجان چند مرتبه مطرح بوده اما وعده‌های داده شده اجرایی و عملیاتی نشده است، تصریح کرد: قرار بود پل دوم در هفته دفاع مقدس مسیرگشایی شود که با ورود شورای شهر با توجه به اینکه امکان افتتاح آن نبود، روز پنجم آذر برای افتتاح آن تعیین شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود پیشرفت کار، این پروزه آماده افتتاح نشده و وعده داده‌اند که تا پایان آذرماه پروژه افتتاح شود.

پناهی پیاده‌روسازی سطح شهر، جدول‌گذاری و نیز آسفالت و مرمت معابر را از اولویت‌های عمرانی ارومیه دانست و خاطرنشان کرد: چهار پارک ارومیه با نام‌های سلامت یا "ساغلیخ باغی"، دادگستری، میرداماد و پارک شهرک شهریار آماده افتتاح هستند.

وی ادامه داد: فراخوان آگهی مناقصه پروژه بزرگ میدان امام خمینی(ره) منتشر شده و در این رابطه نیز چندین نفر تاکنون برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه دلیل کندی روند ساخت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر را وجود معارضانی برای این موضوع معرفی کرد و افزود: با بکارگیری فناوری جدید و پیشرفته شروع به احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر شده و با ورود سرمایه‌گذار، روند احداث آن با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است.

کد خبر 398227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.