نیازهای نیروهای مسلح را با ظرفیت‌های بومی تأمین کرده‌ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تسلیحات و تجهیزات نظامی را از ملزومات تأمین امنیت عنوان کرد و افزود: نیازهای نیروهای مسلح را با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بومی تأمین کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، نخستین کارگاه آموزشی اجرای توافقنامه ساخت و تأمین ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و رئیس سازمان و املاک و اراضی نیروهای مسلح در سالن امام علی(ع) وزارت دفاع برگزار شد.

وی در این همایش با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: این سازمان برقراری امنیت و پشتیبانی از نیروهای مسلح در حوزه حفظ، بازدارنگی و ارتقای امنیت را عهده‌دار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروی انسانی را  از عناصر اصلی تأمین امنیت برشمرد و گفت: وظیفه خود می‌دانیم برای نیروی انسانی جان برکف، مخلص و متعهد نیروهای مسلح دغدغه مسکن را مرتفع کنیم.

حاتمی تسلیحات و تجهیزات نظامی را یکی دیگر از ملزومات تأمین امنیت عنوان کرد و افزود: نیازهای نیروهای مسلح را با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بومی تأمین کرده‌ایم.

وی موضوع تأسیسات، اماکن و امکانات را یکی دیگر از مولفه‌های اساسی تأمین امنیت در نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سه مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی تمام توان خود را برای اجرای سریع‌تر این توافقنامه معطوف داشته‌اند.

کد خبر 398224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.