۹۰ کیلو مواد مخدر در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان گفت: قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد داشت بیش از۹۰ کیلوگرم مواد افیونی را به مقصد برساند با هوشیاری و تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر کاشان دستگیر شد.

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر این منطقه با انجام یک سری کار اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف مقداری مواد مخدر شد، اظهار کرد: ماموران به یک دستگاه تریلر که قصد ورود به شهرستان کاشان را داشت مشکوک شده و پس از متوقف کردن و بازرسی آن موفق شدند بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک را که ماهرانه‌ جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

وی افزود: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

فرمانده منطقه انتظامی کاشان همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی زنجیره‌ای و پیوسته در شهرستان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت میان مردم گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف دستگیری اراذل و اوباش شاخص توسط ماموران نیروی انتظامی کاشان انجام شد.

وی با اعلام خبر دستگیری ۲۶ نفر از اوباش طی این عملیات گفت: در بارزسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح غیر مجاز، ۴۰ قبضه سلاح سرد، یک کیلو گرم مخدر گل، ۱۵۰ گرم تریاک کشف و هشت دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

کد خبر 398206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.