شرایط تخصیص سهمیه تشویقی سوخت به رانندگان حمل بار

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: رانندگان حمل و نقل بار تا ۳۰ دی ماه سال‌جاری فرصت دارند در سامانه www.utcms.ir ثبت‌نام و جهت دریافت پروانه فعالیت برای امکان صدور بارنامه اقدام کنند تا سهمیه تشویقی سوخت علاوه بر سهمیه پایه به آنها تخصیص یابد.

مجید طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در کلانشهر اصفهان جامعه بسیار گسترده ای از رانندگان حمل و نقل بار فعالیت دارند که بخش زیادی از آنها وانت بار است.

وی افزود: در مرحله نخست سهمیه بندی بنزین، سهمیه پایه به خودروهای حمل بار اختصاص یافت و میزان تعیین شده در کارت سوخت آنها شارژ شد، اما با توجه به تردد زیاد ناوگان حمل بار و کالا و اقداماتی که وزارت کشور برای ساماندهی این ناوگان از سالها قبل انجام داده بود و ابلاغیه هایی که برای ساماندهی ناوگان انجام داده بود، اخیرا معاون وزیر کشور بخشنامه‌ای به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن با همراهی و همکاری شهرداری‌ها به عنوان متولی ساماندهی خودروهای حمل ونقل بار، نسبت به ثبت نام و ساماندهی خودروهای بنزینی حمل و نقل بار اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل بار تا ۳۰ دی ماه سال‌جاری فرصت دارند در سامانه www.utcms.ir ثبت‌نام و جهت دریافت پروانه فعالیت برای امکان صدور بارنامه اقدام کنند تا سهمیه تشویقی سوخت علاوه بر سهمیه پایه به آنها تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  ۲۰ شرکت فعال در حوزه حمل ونقل بار اصفهان فعالیت می‌کنند، گفت: رانندگان حمل و نقل بار،  با ثبت نام در سامانه www.utcms.ir می توانند پس از گذراندن مراحل قانونی از سهمیه تشویقی سوخت علاوه بر سهمیه پایه استفاده کنند.

کد خبر 398185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.