شکم خود را در لباس پنهان کنید

برآمدگی زیاد شکم آقایان، نتیجه زندگی مدرن و ماشینی این روزها، کم تحرکی، مصرف زیاد فست فودها و رژیم غذایی نامناسب است و تنها با تصحیح رژیم غذایی و ورزش کردن مداوم می توان از شر آن خلاص شد. با این حال مردان همیشه در تلاش هستند تا برآمدگی شکم خود را با لباس هایشان پنهان کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که برآمدگی شکم دارید، نکات زیر را در لباس پوشیدنتان رعایت کنید تا بتوانید این برآمدگی را تا حدی پنهان سازید. مهم ترین نکته آن است که به گونه ای لباس بپوشید که توجه از روی شکم به نقاط دیگر بدن کشیده شود.

انتخاب شلوار مناسب

برای انتخاب شلوار باید به این نکات توجه داشته باشید تا شکمتان تا حدی پنهان شود. شلوار فاق کوتاه نپوشید، زیرا برآمدگی شکم را بیشتر نشان می دهد. دکمه شلوار باید بر روی نافتان بسته شود. اگر شلواری انتخاب می کنید که در ناحیه شکم اندازه است، امکان دارد در ناحیه ران ها گشاد باشد، در این صورت به سایز شلوار دست نزنید، بلکه از یک خیاط بخواهید تا اندازه شلوار را در ران ها برایتان درست کند.

به جای کمربند از ساسبند استفاده کنید، کمربند دور شکم، برآمدگی آن را بیشتر مشخص می کند.

انتخاب بالا تنه مناسب

این تصور کاملا اشتباه است که هرچه لباستان گشادتر باشد، شکمتان بیشتر پنهان می شود. پوشیدن لباس تنگ هم شکم شما را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهد. لباس هایتان باید کاملا اندازه باشد، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. 

لباس هایتان را ساده انتخاب کنید، لباس های شلوغ و زرق و برق دار، توجه را به سمت اندام شما و برآمدگی شکم جلب می کند.

پارچه های انتخابی لباستان باید به گونه ای باشد که به بدن نمی چسبد. جنس های پنبه ای و کتان برای پیراهن بسیار مناسب هستند.

رنگ های تیره اندام شما را کشیده تر نشان داده و به کاستن انحناها کمک می کند. مشکی، سرمه ای، قهوه ای سوخته ، یشمی و... مناسب ترین رنگ ها برای شما هستند.

لایه لایه لباس پوشیدن هم ترفند مناسبی برای پنهان کردن شکم برآمده است. حداقل دو لایه لباس روی هم بپوشید. اگر کت می پوشید به اندازه آن دقت کنید که کوتاه نباشد و از باسن پایین تر بیاید. 

خطوط عمودی در لباس هم به کشیده تر نشان دادن اندام شما و هم به کوچک تر به نظر رسیدن شکمتان کمک می کند. اگر لباستان طرح دار است، طرح های کوچک را انخاب کنید، طرح های درشت، گردی شکم را بیشتر نشان می دهند. 

کد خبر 398177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.