ناآرامی‌های اصفهان توسط چند اغتشاشگر رخ داد

استاندار اصفهان با اشاره به ناآرامی های اخیر اصفهان در اعتراض به گرانی بنزین گفت: مسائلی که هفته قبل توسط چند اغتشاشگر که نه با مردم بودند و نه به نظام تعهدی داشتند رخ داد، نیازمند پیگیری است و امیدوارم در آینده دستگاهای اطلاعاتی و قضائی مشخصات آن ها را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز  _سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸_ در مراسم صبحگاه مشترک مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: روزها و هفته هایی که به نام های خاصی مزین است، فرصتی است برای استفاده از دستاوردهای آن حوزه؛ بسیجیان، لشکریان مخلص خدا هستند و حضرت امام (ره) در مورد آنان فرمودند: "من به خلوص و تقوای بسیجیان غبطه می خورم."

استاندار اصفهان تاکید کرد: روزها و هفته هایی که به نام های خاصی مزین هستند فرصتی است که از دستاوردهای آن روزها یاد کنیم است، اما هفته بسیج از قداست خاصی برخوردار است و بسیجیان لشکریان مخلص خدا هستند،  بنابراین گرامی داشت هفته بسیج بزرگداشت ایثار و از خود گذشتگی است.

رضایی خاطرنشان کرد: بسیجی بودن رسالت بزرگی است و نام بسیجی را بر خود نهادن نیازمند چندین پیش نیاز مهم و اساسی است که اولین مورد عمل و پایبندی به رهنمودهای رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: گمشده امروز جامعه، اخلاق و اخلاق مداری است و باید در این راه از خود شروع کنیم. رسالت بسیج ایجاب می کند مسئله تقوا و اخلاص را در ابعاد مختلف زندگی خود به کار گیریم. از بسیجیان ادارات انتظار می رود در همه مسائل الگو و سرمشق کارکنان باشند.

استاندار اصفهان افزود: دوری از تفرقه بر مبنای وحدت، هماهنگی و همدلی بر مبنای خطوط قرمزی که مطرح شده از مسائلی است که هر روز باید به آن فکر کنیم. حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر وحدت تاکید داشتند، به ویژه زمانی که در مقابل استکبار جهانی قرار می گیریم هر شعاری که بوی نفاق می دهد باعث خشنودی دشمنان است؛ رمز موفقیت ما وحدت و همدلی است.

رضایی ادامه داد: بسیج و بسیجی هیچگاه از مطالعه پیرامون احوال خود غافل نیست و یکی از اصلی ترین مشکلات جامعه میزان پایین سرانه مطالعه در کشور است. برای اطاعت از رهبری و نو آوری باید بصیرت و آگاهی خود را در مورد مسائل مختلف روز به ویژه تعهد کاری و اخلاص عملی و تکریم ارباب رجوع افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی باید همراه با امیدورای و سرور باشد اما متاسفانه با دیدن برخی مسائل جزئی می پنداریم که همه چیز تمام شده است. مسائلی که در هفته قبل توسط چند اغتشاشگر که نه با مردم بودند و نه به نظام تعهدی داشتند رخ داد نیازمند پیگیری است و امیدوارم در آینده دستگاهای اطلاعاتی و قضائی مشخصات آن ها را به اطلاع مردم برسانند. باید در کنار این اتفاقات مطالعه، بصیرت و اخلاص خود را افزایش دهیم تا از قافله علم و اخلاص عقب نمانیم زیرا نظام اداری کشور نیازمند همکاری، تحول و نوآوری و خلاقیت به منظور تکریم ارباب رجوع است.

کد خبر 398149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.