۵۵ میلیون لیتر بنزین در گلپایگان توزیع شد

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی گلپایگان گفت: هشت جایگاه سوخت در شهرستان گلپایگان وجود دارد که روزانه ۱۵۰ هزار لیتر بنزین بین مشتریان توزیع می‌کند.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان با بیان اینکه انرژی برای مردم مهم است و برای پایدار ماندن توزیع انرژی باید تلاش شود، اظهار کرد: در یکسال گذشته ۵۵ میلیون لیتر بنزین در گلپایگان توزیع شده است.

مسئول بخش فرآورده‌های نفتی گلپایگان افزود: در یکسال گذشته ۴۳ میلیون لیتر نفت گاز، ۳۵۰۰ هزار لیتر نفت کوره، ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر گاز مایع و ۸۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سی ان جی توزیع شده است.

زمانی، از احداث سه جایگاه گاز سی ان جی در منطقه مَرغ، بلوار امام رضا(ع) و پارک جنگلی گلپایگان خبر داد و گفت: هشت جایگاه سوخت در شهرستان گلپایگان وجود دارد که روزانه ۱۵۰ هزار لیتر بنزین توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه بنزین سوپر در گلپایگان توزیع نمی‌شد که طی پیگیری‌های انجام شده از این زمان به بعد در اختیار مشتریان قرار می گیرد، گفت: مخرن ۵۰۰ هزار لیتری بنزین برای مواقع بحران به طوری که بنزین مصرفی چهار روز را تأمین می‌کند همیشه ذخیره است.

کد خبر 398146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.