بهترین بازیکنمان را در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم والیبال بانوان کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات انتخابی برای رده سنی نوجوانان است که آن ها هیچوقت کارمند نمی شوند اما شهرداری برخی از ورزشکار های حرفه ای را استخدام کرده تا در تیم های ورزشی از آن ها استفاده شود.

سعیده جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات والیبال بانوان کلانشهر ها اظهار کرد: این مسابقات هر سال برگزار می شود، امسال قرار بود شش تیم شرکت کنند که تهران و رشت انصراف دادند و در نهایت تیم های اصفهان، مشهد، کرج و یزد ماندند. 

وی افزود: این مسابقات به صورت دوره ای طی دو روز برگزار شد که مشهد مقام اول، اصفهام مقام دوم، کرج مقام سوم و یزد مقام چهار را به دست آورد. داوران خوب و بین المللی برای این رقابت ها در نظر گرفته بودند که عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم والیبال بانوان کلانشهر های اصفهان با اشاره به اینکه سطح بازی ها خوب بود، خاطر نشان کرد: فکر می کنم کرج و یزد تمرین زیادی نداشتند، اما با این وجود بازهم خوب بازی کردند که نشان می دهد با تمرین بیشتر در سال های آینده می توانند نتایج خوبی کسب کنند. متاسفانه تیم اصفهان به دلیل نبود بهترین بازیکن خود در فینال به مشهد باخت.

جعفری در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: هدف اصلی این مسابقات این است که کارمندان را از محیط کار جدا و وارد یک محیط مفرح بکنند و بحث شادی آن ها در نظر گرفته شده که در کنار آن برای قهرمانی و مدال کارمندان تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برخی از بازیکنان حرفه را استخدام کرده است، تاکید کرد: مسابقات انتخابی برای رده سنی نوجوانان است که آن ها هیچوقت کارمند نمی شوند، اما شهرداری برخی از ورزشکار های حرفه ای را استخدام کرده تا در تیم های ورزشی از آن ها استفاده شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان کلانشهر های اصفهان با بیان اینکه از تمام مسولین شهرداری اصفهان برای برگزاری این مسابقات تشکر می کنم، گفت: این مسابقات به نحو احسنت برگزار شد  و اصفهانی ها بار دیگر شهر گنبد های فیروزه ای را سرفراز کردند.

کد خبر 398137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.