رشد بیش از ۲۷۰۰ واحدی شاخص بورس امروز ۴ آذر

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای هفته فقط توانست برای صعودی ماندنش تلاش کند اما امروز علاوه بر صعودی ماندن شیب فعالیت خود را سرعت بیشتری بخشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از رشد بسیار آرام خود در دو روز ابتدایی هفته و تلاش برای مثبت باقی ماندن، این بار در پایان معاملات امروز دوشنبه _چهار آذرماه_ از همان ابتدای معاملات روند صعودی به خود گرفت و در نهایت با دو هزار و ۷۰۳ واحد رشد و در ۳۰۸ هزار و ۴۷۷ واحد به کار خود پایان داد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش دو هزار و ۱۶۳ واحدی شاخص کل هم وزن، ۷۲۴ واحدی شاخص قیمت، یک هزار و ۴۵۸ واحدی شاخص بازار اول، هفت هزار و ۷۷۸ واحدی شاخص بازار دوم، دو هزار و ۱۴۱ واحدی شاخص صنعت، ۱۱ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۳۲ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچین حجم معاملات بورس اوراق بهادر تهران در پایان معاملات امروز برابر با دو هزار و ۹۹۹ میلیون سهم در ۳۹۴ هزار و ۴۹۲ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۵ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۴۹۵ میلیون ریال شد. ارزش بازار بورس تهران نیز به ۱۱ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای "دالبر۱"، "سکرد۱"، "سصوفیح۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "چکارن۱"، "قثابت۱" و "غالبر۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 398105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.