راه‌اندازی موزه ساری تا دهه فجر

شهردار ساری گفت: موزه شهرستان ساری تا دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به نبود موزه در مرکز مازندران اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با مدیرکل میراث فرهنگی استان داشتیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده است و موزه شهرستان ساری تا دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار ساختمان موزه داریم که آماده راه‌اندازی است، افزود: با حضور مسئولان شهرستانی و استانی، موزه‌های مربوط به مرکز مازندران و استان به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ساری به پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد و یادآور شد: همه پروژه نیمه‌تمام هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است و امسال زیاد آب گرفتگی معابر نخواهیم داشت.

رجبی با اشاره به بودجه شهر ساری گفت: هیچ وقت نمی‌توانیم متناسب با نیاز کار کنیم اگر قرار است با این بودجه کارکنیم باید سال‌ها منتظر بمانیم؛ مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا بودجه را بیشتر از ظرفیت کار کنیم، مبلغ بودجه را نمی‌توانم با جزئیات بگویم ولی خوب است.

وی ادامه داد: برای شهر ساری، بسیاری از کارها را می‌توانیم با حضور سرمایه‌گذارها انجام دهیم که خوشبختانه چند سرمایه‌گذار هم حاضر شدند و در آینده خبرهای خوشی خواهیم شنید.

شهردار ساری با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای افزایش درآمد، عنوان کرد: از وجود سرمایه‌گذارها برای شهر استفاده می‌کنیم بدون اینکه هزینه‌ای را از مردم شهر دریافت کنیم، سعی می‌کنیم مجموعه‌ای درآمدزا برای شهرداری ساری داشته باشیم، برای افزایش درآمد برنامه داریم، اعلام هم کردیم، مصاحبه مطبوعاتی در چند روز آینده برگزار و تمام برنامه‌های در آنجا اعلام می‌شود.

رجبی با اشاره به مشکلات آسفالت در شهر ساری، عنوان کرد: برای آسفالت مشکل قیر داشتیم که در حال حاضر قیر هم خریداری شده و تا چند روز آینده کارخانه آسفالت شروع به کار می‌کند و این مشکل نیز رفع می‌شود.

وی گفت: مبلغ بدهی پیمانکاران را قبلا اعلام کردیم؛ کمیته شفاف‌سازی را در شهرداری با حضور اعضای شورای شهر ساری راه‌اندازی کردیم و تمامی اسناد در حال بررسی است، سعی می‌کنیم تا کم کم بدهی‌ها را پرداخت کنیم و شرمنده نیروها نشویم.

کد خبر 398084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.