آذری و چرایی اسنادی که هرگز رو نمی‌شود!

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن سه روز قبل از بازی فولاد در مقابل شاگردان علیرضا منصوریان صحبت از اسنادی کرده که می‌تواند مخالفان او را در رسانه‌ها رسوا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرچند که برتری ذوب‌آهن در مقابل فولاد یک برد در ظاهر ۳ امتیازی برای نماینده فوتبال اصفهان بود اما هوادارانی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند حتما می‌دانند که بازگشت دوباره سعید آذری به استادیوم فولادشهر و تقابل دوباره او با تیم مدیریتی که چند ماه قبل عذرش را از باشگاه ذوب آهن خواسته بودند می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از یک بازی ساده باشد. آنطور که از گزارش چند رسانه ورزشی هم بر می‌آید در استادیوم فولادشهر برخورد آنچنان مناسبی با سعید آذری به عنوان مدیرعامل سابق باشگاه صورت نگرفته و و این یعنی اهمیت ۳ امتیاز این بازی چیزی فراتر از زمین چمن فولادشهر هم بوده است.

با این وجود آذری بازی اول را به مدیران مقابل خودش باخت تا شاید فولاد در بازی برگشت بتواند جبران مافات کند، اما شکی نیست که این باخت می‌تواند به عنوان یک برگ برنده در کارنامه مدیریت فعلی ذوب‌آهن به ثبت برسد که ۳ امتیاز بازی مقابل فولاد حتی از ۳ امتیاز بازی مقابل سرخابی‌ها و سپاهان هم برایشان مهم‌تر بود.

مصاحبه هفته گذشته سعید آذری با رادیو جوان که در خبرگزاری مهر منتشر شد و صحبت‌های او در ارتباط با اینکه بازی فولاد مقابل ذوب‌آهن سخت‌ترین تقابل دوران ورزشی اش است به خوبی نشان می‌دهد که چرا دوئل فولادی‌ها اینقدر داغ و با اهمیت شده بود ولی از طرف دیگر آذری در واکنش به صحبت‌های مدیران فعلی ذوب‌آهن در ارتباط با کارنامه مالی و عملکرد آذری در ذوب‌آهن هم وعده داده که به زمان خودش دست همه را رو خواهد کرد.

سابقه عملکرد سعید آذری در فوتبال ایران و باشگاه ذوب‌آهن نشان می‌دهد که او مدیری رک و بی پرده است و معمولا در حوزه کاری خودش با هیچکس شوخی ندارد. او در زمان خودش در مصاحبه‌هایی آتشین از خجالت یحیی گل محمدی، محمد صلصالی و رشید مظاهری در می آید و در زمان دیگری در آغوش قاسم حدادی‌فر مصدوم و مرتضی تبریزی جدا شده اشک می‌ریزد . با این حال معمولا در این سال ها هرگاه تهدید افشاگری علیه رقیبان خودش را مطرح کرده در نهایت خبری از انتشار مستنداتی که همیشه از آن حرف می‌زند نبوده و فقط در قالب حرف و سخن باقی مانده است.

او در سال گذشته و در آبان ماه سال ۹۷ که امید نمازی سررمربی ذوب‌آهن بود در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد" در نیم‌فصل و در زمان خودش با ارائه مستندات لازم به همه می‌فهمانم که این افراد از حب علی انتقاد نمی‌کنند و از روی بغض معاویه این کار را انجام می‌دهند. باید بگویم که انتقادها به دلیل نبود خودشان است و این‌گونه افراد نان به نرخ روز خور هستند."

که البته این اتفاق هیچگاه نیفتاد و آذری دوباره در این فصل هم تهدید به ارائه مستندات و افشاگری علیه مخالفانش کرده که بعید به نظر می‌رسد به مرحله اجرا و عمل برسد . به هر حال ای کاش سعید آذری به عنوان یک مدیر موفق در فوتبال ایران برای یکبار هم که شده در این حوزه دست از مصلحت اندیشی و رودربایستی بردارد و این اسنادی را که قرار است رونمایی کند به رسانه‌ها نشان دهد تا همگان بدانند که دلیل مخالفت و حاشیه‌سازی علیه سعید آذری چیست و از طرف کدام شخص یا اشخاص مدیریت می‌شود . در آن زمان با صحت بیشتری می‌توان در ارتباط با اتفاقات اطراف باشگاه ذوب‌اهن و فولاد خوزستان اظهار نظر و تصمیم‌گیری کرد.

کد خبر 398073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.