افرادی که موجب اغتشاش شدند در دادگاه به جرمشان رسیدگی می‌شود

رئیس قوه قضائیه گفت: افرادی که متاسفانه موجب ایجاد ناامنی و اغتشاش شدند، وضعیتشان مشخص خواهد شد و در دادگاه به جرم آنها رسیدگی می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز با مسئولان قضایی گفت: در مسائل و اغتشاشات اخیر، حضور مردم و بسیجیان در ارتباط با ایجاد امنیت و آرامش نقش ارزشمند و بی بدیلی بود که باید از آنها تقدیر کرد.

وی ضمن درود به روح شهدای بسیج گفت: تفکر بسیجی ، باید تفکر غالب در همه حوزه ها و مدیریت‌ها  باشد و  اگر امروز امنیتی در کشور داریم، مرهون تفکر بسیجی است. اگر امنیتی در منطقه وجود دارد، مرهون اندیشه و تفکر بسیجی است.

رئیس قوه قضائیه افزود: ما در دستگاه قضایی باید روز به روز تفکر بسیجی را توسعه دهیم و همه سطوح در دستگاه قضایی باید با تفکر و اندیشه بسیجی کار را دنبال کنند. هرچه مسئولیت برتر و بالاتر است؛ باید اندیشه بسیجی بیشتر رشد داشته باشد.

رئیسی با تاکید بر تعیین تکلیف سریع وضعیت بازداشتی‌ها گفت:  همکاران من شبانه روز در این زمینه فعالند و باز هم تلاش کنند که ان‌شاءالله شرایط و وضعیت هر چه زودتر تعیین تکلیف بازداشتی‌ها را دنبال کنند. مسئولان هم که  کار مدیریتی بر عهده شان است آن را پیگیری و دنبال کنند.

وی افزود: شرط موفقیت در این رابطه پیگیری است و پیگیری  نباید قطع شود؛ ان‌شاءالله سریعتر به تعیین تکلیف وضعیت آنها بیانجامد. افرادی که  تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم گیری می‌شود و افرادی که متاسفانه موجب ایجاد ناامنی و اغتشاش شدند، وضعیتشان مشخص خواهد شد و در دادگاه به جرم آنها رسیدگی می شود.

کد خبر 398070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.