توفیقات در عرصه صنعت دفاعی با الهام گیری از تفکر بسیج به سرانجام رسیده است

وزیر دفاع در پیامی ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نوشت: توفیقات عظیم به دست آمده در عرصه صنعت دفاعی کشور و دستاوردهای ارزشمند آن در طول ۴۰ سال گذشته با الهام گیری از تفکر و اندیشه بسیج به سرانجام رسیده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن پیام امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: چهل سال از صدور فرمان تاریخی معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش بیست میلیونی می گذرد. در سایه  تصمیم تاریخ ساز حضرت امام خمینی(ره)  و هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)  امروز نهال ارزشمند بسیج به شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری تبدل گردیده است که مایه آرامش ملت ایران و خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه این پیام آورده است: شجره طیبه بسیج، پدیده ای کم نظیر و گره گشاست که الگویی تمام عیار برای جوانان مقاومت در سایرکشورهای اسلامی نیز به شمار می رود و امروز جوانان عزیز بسیجی پر انگیزه، با شور و شوق و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی، سربلندی، عزت و پیشرفت کشور تلاش می کنند و دشمنان را به زانو درآورده اند.

وزیر دفاع در پیام خود یادآور شده است: در دوران دفاع مقدس و در مبارزه با تمامی حوادث، نشأت گرفته از هزینه سازی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان منطقه ایش برای توقف انقلاب اسلامی، نقش تاریخی این جوانان و مردان مومن و زنان مومنه و پراستقامت ایران اسلامی در دفع توطئه های دشمنان به خوبی نمایان است.

امیرحاتمی در ادامه این پیام آمده افزود: به راستی آیا می توان بدیلی بر بسیجیان در جهان کنونی سراغ گرفت که برای حفظ آرمان های اسلامی، پیشاپیش رزمندگان اسلام شبانگاهان سیاهی شب را درنوردند و با دل دریایی شان در عبور  از میانه خروشان اروند رود فتح و پیروزی را رقم زنند و در نبردی بزرگ و عزت آفرین، خرمشهر را از دست ظالمان و ایادی استکبار بازستانند و سربلندی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

وی در پیام خود نوشت: سپری شدن گام نخست انقلاب اسلامی نیز با جانفشانی و حضور مخلصانه بسیج و بسیجیان جان برکف در عرصه های مختلف دفاع از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی همراه بوده که مانند نگینی پر فروغ در کارنامه بسیج مستضعفین می درخشد.

وزیر دفاع تاکید کرد: به یقین فراگیر شدن  فرهنگ بسیجی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یران توانست انقلاب اسلامی را پیروز عرصه های مختلف نماید و جبهه استکبار را در منطقه به زانو درآورد چرا که بسیج مصداق کامل ایمان و عمل انقلابی و روحیه جهادی و اخلاق محمدی(ص) است که در صف نخست دفاع از ارزش های والای اسلامی قرار گرفته است.

امیرحاتمی در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد: یقین داریم که توفیقات عظیم به دست آمده در عرصه صنعت دفاعی کشور و دستاوردهای ارزشمند آن در طول ۴۰ سال گذشته با الهام گیری  از تفکر و اندیشه بسیج به سرانجام رسیده است و ادامه این راه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، همچنان نیازمند حفظ روحیه بسیجی و حضور بسیجیان، این لشکریان مخلص خداست.

وی در پیام خود نوشت: بدین وسیله فرارسیدن هفته بسیج را به بزرگ بسیجی ایران اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)  و به بسیجیان گرانقدر این مرز و بوم و به رهروان صدیق ولایت ومنتظران واقعی ظهور حضرت حجت ابن الحسن(ع) تبریک و تهنیت عرض کرده و با درود  به روان پاک شهدای والامقام بسیج، از درگاه خداوند متعال پیروزی، سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

کد خبر 398062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.