۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
اصفهان مه آلود است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوا با اشاره به تدوام جوی آرام و پایدار در استان اصفهان، گفت: مه رقیق و انباشت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی استان در دو روز آینده پیش بینی می شود.

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوام جوی آرام و پایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در دو روز آینده به‌صورت نیمه ‌ابری تا ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه مه رقیق پدیده غالب بیشتر مناطق استان است، ادامه داد: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت در مناطق مرکزی و صنعتی استان به دلیل پایداری جو و سکون نسبی هوا وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دامی هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

علی‌عسگریان افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 398051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.