عضویت رایگان ۲۶ هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اصفهان

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: با طرح عضویت رایگان سراسری کل کشور در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۲۶ هزار نفر در قالب این طرح در کتابخانه های عمومی به صورت رایگان عضو شدند که این تعداد عضو نسبت به سال های قبل رشد قابل توجهی داشت.

امیر هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگارایمنا با بیان اینکه  بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار "حال خوش خواندن" در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهارکرد: برنامه های متنوعی همانند دیدار با مسئولان، تجدید میثاق با آرمان های شهدا وانقلاب، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا و هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های مختلف سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه های فرهنگی شامل نشست های کتابخوان، جلسات نقد و بررسی کتاب، مسابقات کتابخوانی، تورهای بازدید مدارس ومهدکودک ها از کتابخانه و برنامه های متنوع دیگر در کتابخانه های استان بود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان ادامه داد: علی رغم اتفاقات اخیر استقبال خوبی از این برنامه‌ها شد که گزارش های این برنامه ها در حال جمع آوری است و عملکرد آن اطلاع رسانی می‌شود.

هلاکویی خاطرنشان کرد: با طرح عضویت رایگان سراسری کل کشور در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۲۶ هزار نفر در قالب این طرح در کتابخانه های عمومی به صورت رایگان عضو شدند که این تعداد عضو نسبت به سال های قبل رشد قابل توجهی داشت.

کد خبر 398045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.