۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
توسعه بازآفرینی شهری یاسوج

شهردار یاسوج از توسعه طرح‌های بازآفرینی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: دولت با هدف توانمندسازی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌نشین اعتبارات بازآفرینی را تعریف کرده که این محل پایه‌ای برای اجرای طرح‌ها در سال‌های آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان دبیرخانه بازآفرینی وظیفه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را دارد، تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان در این زمینه مطلوب بوده و البته دستگاه‌ها باید از این فرصت نهایت استفاده را برای معرفی پروژه‌های خود داشته باشند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در یک اقدام مشترک باید زیرساخت‌های اجرای طرح‌های بازآفرینی را فراهم کنند، افزود: معارضان اجتماعی در زمینه اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری مشکل ایجاد کرده و از سرعت اجرای طرح‌ها کاسته‌اند.

مقدم با بیان اینکه تعامل بین شهرداری، فرمانداری و راه و شهرسازی برای کاهش معارضان ستودنی است، ادامه داد: در صورت تسریع در روند انتخاب پیمانکارها، بدون شک راندمان کار بیشتر و نمود این پروژه‌ها نمایان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه مناطق شرف‌آباد، نجف‌آباد، اکبرآباد و محمودآباد در اولویت پروژه‌های بازآفرینی شهری است و خاطرنشان کرد: در چند ساله اخیر اجرای طرح‌های زیرساختی در این شهر رها شده است.

کد خبر 398037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.