جدال طلایی پوشان با سپاهانی‌های سابق برای رسیدن به ۸ تیم نهایی

تیم فوتبال سپاهان در دومین دیدار خود در جام حذفی به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان

سه شنبه، ۵ آذر، ساعت ۱۶:۵۰

پخش زنده: شبکه‌ اصفهان

ورزشگاه: نقش جهان

داور: حمید حاج ملک

پایان تعطیلات ۳ هفته‌ای طلایی پوشان

سه هفته پیش سپاهان با پیروزی ۲ بر صفر برابر تراکتور در ورزشگاه نقش جهان وارد تعطیلاتی شد که به خاطر بازی‌های ملی در تقویم مسابقات قرار گرفته بود. اما لغو شدن دیدار سپاهان برابر صنعت نفت آبادان که قرار بود جمعه گذشته برگزار شود باعث شد سپاهان در مجموع ۳ هفته دور از مسابقه رسمی باشد.

حالا بعد از ۲۱ روز دوباره ورزشگاه نقش جهان پذیرای طلایی پوشان است، این بار در جام حذفی. شاگردان امیر قلعه نویی که در مرحله قبلی خیبر خرم آباد را با سه گل پشت سر گذاشتند در این مرحله به مصاف پیکانی می‌روند که امید زیادی دارند تا در خانه خود این تیم لیگ برتری را حذف کنند و به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند.

در سپاهان تنها حامد بحیرایی و علیرضا نقی زاده شرایط بازی برابر پیکان را ندارند و سایر نفرات از جمله کی‌روش استنلی که مصدومیت کوچکی داشت، آماده جدال با پیکان شده‌اند.

سپاهانی‌های سابق، سد راه ژنرال

تیم فوتبال پیکان که با پیروزی ۴ بر صفر برابر شهدای رزکان کرج پا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گذاشته است در این مرحله با یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن آن هم در خانه حریف رو به رو شده است. پیکان البته امیدوار است دوری ۳ هفته‌ای رقیب از شرایط بازی بر کیفیت سپاهان اثر بگذارد و اولین شگفتی جام حذفی را رقم بزند.

پیکان با در اختیار داشتن حسین فرکی به عنوان سرمربی و بازیکنانی مثل مهدی امینی، امیرحسین کریمی، علی حمودی و جلال الدین علی‌محمدی چهره‌های اسبق سپاهانی را دور هم جمع کرده و بدون شک جدال این نفرات با تیم سابق می‌تواند از جذابیت‌های دیدار فردا شمرده شود.

چهره ویژه این روزهای پیکان کسی نیست جز شهریار مغانلو، مهاجم این تیم که در حال حاضر با ۶ گل در صدر جدول آقای گلی لیگ قرار دارد و در بازی فردا نیز امید شماره یک حسین فرکی برای باز کردن دروازه میزبان خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، جورجی گولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی پیکان:

مهدی امینی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریا مغانلو

کد خبر 398011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.