گذشته آدم ها مهم نیست/باشگاه از ما قهرمانی نمی خواهد

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود چند ماه اردو می زند تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند اما به دلیل اینکه تیم سپاهان دیر بسته شد باشگاه از ما قهرمانی نمی خواهد ولی ما تلاش می کنیم جایگاهی در حد نام سپاهان بدست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفورا جعفری کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پس از اتمام قرار دادش با این تیم به همراه مربی و چند بازیکن دیگر به سپاهان پیوستند تا بازی در دیگر تیم فوتبال اصفهانی را تجربه کنند، او درحال حاضر کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان است. خبرنگار ایمنا گفت و گویی با وی انجام داده که در ادامه می خوانید:

وضعیت تیم فوتبال بانوان سپاهان چگونه است؟
 امسال با تغییراتی که به وجود آمده تیم دیر بسته شد و به خاطر  عدم هماهنگی اول فصل نمایش ضعیفی داشتیم، اما به مرور زمان با رسیدن به آمادگی و هماهنگی نتایج خوبی کسب کردیم.

ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنی؟
سال گذشته در ذوب آهن بازی می کردم، تیمی با ریشه و سابقه زیاد است که این نتیجه ها برای آن ها مناسب نیست، بایدتیم فوتبال بانوان ذوب آهن مدیریت شود تا ذوبی ها به نتیجه ای که استحقاقش را دارد برسند.

نظرتان در مورد بیان محمودی چیست؟
قبلا با بیان محمودی کار کردم. این مربی سابقه بازی در تیم ملی را دارد و به عنوان مربی در هر تیمی بوده نتایج خوبی کسب کرده که نشان می دهد کارش را خوب انجام می دهد. امیدوارم امسال هم بتوانیم در کنار یکدیگر نتایج خوبی کسب کنیم.وقتی بازیکنی مربی می شود با همه شرایط آشنا است و می تواند بهتر بازیکن را درک کند. این مسئله به تیم کمک می کند و  سابقه ملی محمودی یک امتیاز ویژه است.

آیا داوری ها در لیگ رضایت بخش است؟
 مدتی داوران به خاطر اعتراضاتی که به عدم پرداخت دستمزد خود داشتند، داوری نکردند و به جای آنها چند داوری که تجربه کافی  نداشتند سوت زدند و همین موضوع باعث بی نظمی در لیگ شد. تیم ها برای برگزاری بازی ها هزینه می کنند، باید از داوران باتجربه استفاده شود تا تیمی در این زمینه آسیب نبیند.

حواشی که برعلیه برخی از بانوان تیم فوتبال سپاهان به وجود آمد چه تاثیری روی تیم داشت؟
سپاهان باشگاهی است که تعصب خاص خودش را دارد، از هواداران می خواهم بازیکنان را بیشتر درک کنند. امسال در سپاهان بازی می کنیم که نسبت به این تیم تعصب داریم. گذشته آدم ها مهم نیست، بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال آقایان سپاهان از تیم های رقیب آمدند و بازی می کنند، اما دلیل نمی شود که به آن ها گفت چرا به این تیم آمدی؟ زیرا می توانند به سپاهان کمک زیادی کنند و عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان قبلی داشته باشند. امیدوارم این موضوع در ایران فرهنگ سازی شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

باشگاه سپاهان تیم فوتبال بانوان را حمایت می کند؟
سپاهان سه سال است که در بخش فوتبال بانوان تیم داری می کند، یک باشگاه فوق العاده حرفه ای است. کادر فنی خوبی داریم و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا با نتایج خوب جواب زحمت مدیران باشگاه را بدهیم.

باشگاه از تیم قهرمانی می خواهد؟
تیمی که می خواهد قهرمان شود چند ماه اردو می زند تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند، اما به دلیل اینکه تیم سپاهان دیر بسته شد باشگاه از ما قهرمانی نمی خواهد، ولی تلاش می کنیم جایگاهی در انداره نام سپاهان به دست آوریم. بازیکنان فوق العاده خوبی در تیم هستند که نیاز به زمان دارند، امیدوارم آخر فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

سطح لیگ برتر نسبت به سال های گذشته تفاوتی کرده است؟
بازیکنان خوب بین تیم ها تقسیم شدند که به پویایی لیگ کمک کرده است. در سال های گذشته امکان تشخیص تیم قهرمان وجود داشت، اما در سال جاری این امکان وجود ندارد زیرا حداقل پنج تیم برای قهرمانی می جنگند، باید در سال های آینده این روند ادامه پیدا کند تا شاهد لیگی جذاب باشیم.

تیم ملی را چطور ارزیابی می کنی؟
تیم ملی نظم خاصی ندارد، در عید اعزامی انجام شد و بعد از آن دیگر تمرینی برای تیم ملی نبود که این موضوع خوشایند نیست و درحال حاضر به رده های سنی پایین تر توجه بیشتری می شود. انتظار می رود فقط نزدیک به اعزام برای مسابقات تیم را دور هم جمع نکنند بلکه قبل آن برنامه ریزی شود و تا بازیکنان بیشتر باهم تمرین کنند و استعداد ها شناخته شوند.

نظر شما در مورد تیم فوتبال آقایان سپاهان چیست؟
خوشحالم که در باشگاه بزرگی مثل سپاهان بازی می کنم. امسال در تیم فوتبال آقایان سپاهان نظم خاصی به وجود آمده که بازی های خوبی از خود ارائه می دهند، امیدوارم با این روندی که دارند قهرمان لیگ شوند ماهم همه تلاشمان را می کنیم تا جشن قهرمانی فوتبال آیایان و بانوان سپاهان را باهم جشن بگیریم.

حرف آخر؟
 اصفهان منبع عکاس و خبرنگار است، اما آن ها اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. در خواست دارم این ممنوعیت برداشته شود تا ورزش بانوان بیشتر دیده شود همچنین اجازه دهند پدر بازیکنان برای مسابقات حضور پیدا کنند زیرا روحیه خوبی است.

کد خبر 398010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.