راه‌اندازی مجموعه سایت‌های جدید شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی و بهره‌برداری از مجموعه سایت‌های جدید شهرداری سمنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، وحید پرویزی اظهار کرد: به زودی قرار است مجموعه سایت‌های شهرداری سمنان با اعمال به روزرسانی‌ها و تغییرات عمده در طراحی و با ظاهری جدید با هدف ارائه مطلوب اطلاع‌رسانی و تعاملات موثرتر در زمینه خدمات شهرداری و همچنین سهولت دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف براساس درخواست و نیاز مورد نظرشان و نیز رضایتمندی بیشتر همشهریان و مخاطبان در دسترس شهروندان قرار گیرد.  

وی با بیان اینکه در طراحی سایت جدید شهرداری سمنان تلاش شده است از به روزترین تکنولوژی‌ها در حوزه طراحی وب استفاده شود، افزود: مجموعه سایت‌های شهرداری سمنان شامل سایت اصلی شهرداری، سایت پایگاه خبری شهرداری، سایت شورای اسلامی شهر، نگارخانه دیجیتال، اطلاعات گردشگری سمنان و شهرداری الکترونیکی می‌باشد.  

پرویزی با اشاره به مزایای طراحی سایت جدید شهرداری سمنان، تصریح کرد: سرعت بالاتر دسترسی، طراحی یکپارچه، سازگاری با انواع دستگاه‌ها جهت نمایش و موضوع محور بودن را از مزایای طراحی سایت جدید شهرداری سمنان است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در مجموعه سایت‌های جدید شهرداری سمنان، تمرکز بر ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی و به ساده‌ترین روش است و شهروندان با آسان‌ترین روش قادر خواهند بود تا از امکانات مختلف سایت بهره‌برداری کنند.

کد خبر 398005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.