خجالت می کشم که در نشست های خبری به دنبال دلایل باخت می گردم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن: ما با توجه به اینکه فقط زیبا بازی می کردیم و جایگاه ما اینجا نبود و در کنار زیبا بازی کردن به بخش حرفه ای فوتبال هم خوب بودیم فولاد هم برای رسیدن به رتبه های بالاتر تلاش می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، اظهار کرد:  به هواداران تیم فوتبال و مجموعه باشگاه مان تبریک می گویم. همه افرادی که برای این باشگاه زحمت می کشند. به حاج اصغر فروتن قول داده بودم اگر پیروز شویم این برد را به او هدیه می کنیم تا بتواند در مبارزه با بیماریش مبارزه کند.

وی افزود: بازیکنان ما برای این برد خیلی زحمت کشیدند. ما با توجه به اینکه فقط زیبا بازی می کردیم و جایگاه ما اینجا نبود و در کنار زیبا بازی کردن به بخش حرفه ای فوتبال هم خوب بودیم فولاد هم برای رسیدن به رتبه های بالاتر تلاش می کرد. من ویترین مجموعه باشگاه هستم و تمام مجموعه ما زحمت کشیدند تا این سه امتیاز را بگیریم. برخی مواقع خجالت می کشم که در نشست های خبری به دنبال دلایل باخت می گردم.

وی در رابطه با اینکه ذوب آهن دو نیمه متفاوت داشت، اظهار کرد: ما نیمه اول به گل رسیدیم ولی خواسته ما دفاع نبود، فولاد به تیم ما فشار آورد. می خواستیم اتفاقات دقایق پایاین مقابل ماشین سازی تکرار نشود و به دنبال استفاده از فضای خالی پشت سر مدافعان کناری فولاد بودیم. بخشی از این عقب نشینی تاکتیک ما بود و بخشی هم درسی بود که در مقابل ماشین سازی گرفتیم. به مراتب حرفه ای تر بازی کردیم و به دنبال 3 امتیاز بودیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خط دفاعی تیمتان در این بازی راضی بودید؟ گفت: سیستم تیم را عوض کردیم و با 3 دفاع میانی برای گل نخوردن بازی کردیم. محافظت از گل زده برای ما سخت بود و باید یاد بگیریم خیلی از بازی هایمان را باید یک بر صفر ببریم و لازم نیست بیشتر گل بزنیم. باید دفاع ایتالیایی داشته باشیم و از هر 3 دفاعم راضی ام. در این مدت تعطیلی برای این سیستم زحمت کشیدیم و قد بلند مدافعان به کار آمد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با اعتراض منصوریان به وقت کشی بازیکنان ذوب آهن، افزود: از وقت کشی بدم می آید و در جریان بازی هم یک بار با نکونام حرف زدم. خودم منتقد اتلاف وقت هستم و شاید برای نکونام سوء  تعبیرشده است.  فولاد تیم منسجم و خوبی است و در بخشی از بازی هم شانس مساوی داشتند.

کد خبر 397995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.