بازیکنان قدر لباس تیم فولاد را ندانند از این تیم کنار گذاشته می شوند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی قبل که با یک پنالتی اشتباه گل خوردیم و امروز هم داور پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت که اشتباهات داوری واقعا به ما ضربه می زند.

به گزارش ایمنا، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهارکرد:  نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و دلیل آن دو بازیکن جوانی بود که در میدان حاضر شدند. ذوب آهن روی تک موقعیت به گل رسید و شرایط برای ما سخت شد.

وی افزود: نیمه دوم با تغییراتی که دادیم تحت کنترل ما بود که 2-3 موقعیت گلزنی داشتیم که از دست دادیم. بازی قبل که با یک پنالتی اشتباه گل خوردیم و امروز هم داور پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت که اشتباهات داوری واقعا به ما ضربه می زند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه یکی از بازیکنان مان را شب گذشته از دست دادیم، تصریح کرد: به خاطر شرایط بدی که داشتیم مجبور به تغییر ترکیب شدیم و چندین بازیکن اصلی خودمان را مثل آبشک در اختیار نداشتیم، اما گلایه‌ای نکردیم و با تمام این مشکلاتی، باید پیروز می شدیم. حداقل نتیجه منصفانه مساوی بود که با اشتباه داور و به اشتباه خودمان باختیم.

وی در مورد اینکه  شما هم مثل ذوب آهن خوب بازی می‌کنید، اما نتیجه نمی‌گیرید، گفت: ما را با ذوب آهن مقایسه نکنید. شرایط ما خوب است. دوبازی را بخاطر اشتباه‌های سهوی داور از دست دادیم. بازیکنانی که قدر لباس تیم فولاد را ندانند از این تیم کنار می‌گذارم. فولاد باشگاه بزرگی است و از نام ها می‌گذرم و آنها را کنار می‌گذارم.

نکونام ادامه داد: کسانی که برای فولاد زحمت می‌کشند در تیم جا دارند. شرایط ما در این روزها با توجه به مصدومیت و مریضی بازیکنان سخت بوده  ولی در نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برخی بازیکنان مفیدتری برای ما هستند،  گفت: با توجه به تغییراتی که می‌خواستیم بدهیم 6 بازیکن هم بیشتر نمی‌توانستیم جذب کنیم. در نیم فصل شرایط تیم را بهتر خواهیم کرد. آینده باشگاه فولاد فوق‌العاده روشن است و راحت به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.

سرمربی فولاد در مورد اعتراضش به داوری گفت: بدون شک داور یک پنالتی برای ما نگرفت. در نیمه دوم قبل از اینکه سوت بازی زده شود بازیکنان ذوب آهن به زمین ما آمده و داور خطا به نفع ذوب آهن گرفت که کمک داور این موضوع را به داور گفت. وقتی توپ به بازیکنان ذوب آهن می‌خورد می افتادند.

کد خبر 397994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.