برد منظم ذوب آهن/منصوریان سد راه آذری

تیم فوتبال ذوب‌آهن دومین برد خودش در رقابت های لیگ را باز هم در مقابل یک تیم جنوبی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیداری مهم که به نوعی تقابل سعید آذری و جواد محمدی هم به حساب می‌آمد موفق شد 3 امتیاز حساس را در مقابل تیم فولاد کسب کند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: پانصد نفر

گل‌ها: علیرضا منظمی دقیقه43 برای ذوب آهن

اخطار: مهدی مهدی پور ، قاسم حدادی فر از ذوب آهن، مهرداد هدایتیان، وحید حیدریه فولاد

اخراج: بدون اخراج

ترکیب تیم ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی- محمد  نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر(88-احسان پهلوان)، علیرضا منظمی(78-محمدرضا خلعتبری)، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری(72-مهران درخشان مهر) و مهدی مهدی پور

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم فولاد خوزستان: شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی(80 - امیرحسین باقرپور)، وحید نامداری، میثم دورقی(64-مهرداد هدایتیان)، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، روح الله سیف اللهی و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک داورها: آرمان اسعدی – جلیل شعرانی

کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – علی ابراهیمی

داور چهارم: حمید نادری

ناظر داوری: علی نقی مصطفی نژاد

شرح بازی:

ذوب آهن در هوای سرد فولادشهر در شرایطی به دیدار فولاد خوزستان رفته که همه هواداران در انتظار تماشای عملکرد ذوب آهن بعد از یک دوره بحرانی بودند. در سوی مقابل فولاد خوزستان هم به قصد بسته نگه داشتن دروازه و گل نخوردن به دیدار ذوب آهن امده بود تا شاید بتواند با گرفتن امتیاز در این بازی  به هدف خودش دست پیدا کند.. بازی در بیست دقیقه ابتدایی کیفیت لازم را نداشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و به همین خاطر موقعیتی بر روی دروازه ها ایجاد نشد. بعد از طی شدن دقایق ابتدایی نیمه اول دو تیم کم کم به دروازه رقیب نزدیک شدند ولی باز هم تماشاگران شاهد بازی زیبایی نبودند تا در نهایت ذوب آهن توانست بر روی یک پاس دقیق بوحمدان و حرکت منظمی به گل برتری دست پیدا کند و برنده راهی رختکن شود. شروع نیمه دوم را فولاد تهاجمی آغاز کرد و برای دقایقی در درون زمین ذوب آهن خیمه زده بود ولی بازی خوب خط دفاعی ذوب آهن اجازه ایجاد موقعیت به فولادی ها نداد. در جریان نیمه دوم ذوبآهن دست به انجام یک بازی هوشمندانه در خط دفاعی زد و به همین خاطر مهاجمان خطرناک فولاد کمتر توانستند فرصت رسیدن به دروازه معراج اسماعیلی را پیدا کنند و در نهایت ذوب آهن دومین برد خودش در جریان رقابت های لیگ را جشن گرفت.

شرح گل‌:

گل ذوب آهن دقیقه43- پاس بلند بوحمدان از میانه های میدان به پشت مدافعان فولاد ارسال شد تا منظمی با کنترلی دقیق و ضربه ای دقیق تر از داخل موطه جریمه توپ را به گوشه بالایی دروازه فولاد بفرستد.

 موقعیت حساس:

دقیقه38- حرکت ارسلان مطهری در بین مدافعان فولاد با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که توپ با فاصله ای نزدیک از دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه42- سانتر اسماعیلی فر از جناح راست با شیرجه شهاب گردان به زمین برگشت داده شد.

دقیقه49- کرنر روح الله سیف الهی با ضربه سر عبدالله زاد به طرز خطرناکی از کنار دروازه معراج اسماعیلی به بیرون رفت.

دقیقه 62- شوت منظمی از پشت محوطه جریمه فولاد به کنار دروازه رفت.

دقیقه74- ضربه سر بیت سعید راهی به سوی دروازه ذوب آهن پیدا نکرد.

دقیقه78- ضربه هدایتیان در یک موقعیت مناسب با واکنش معراج محمدی برگشت داده شد.

دقیقه90- ضربه باقرپور از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه ذوب آهن رفت.

اتفاق ویژه:

باخت فولاد با مدیریت سعید آذری در مقابل شاگردان منصوریان اتفاق مهم این بازی بود

بهترین بازیکن:

وحید محمدزاده در کنار علیرضا منظمی عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

کد خبر 397984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.