نیروهای شهرداری ابهر نیازمند ساماندهی هستند

شهردار ابهر گفت: با جدیت پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با رعایت موازین قانونی هستیم و امیدواریم باحمایت‌های مسئولان استانی و کشوری بتوانیم در رفع مشکل آن‌ها گام موثری برداریم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به این‌که اولویت کارکنان شهرداری باید رفع مشکلات مردم باشد، ادامه داد: همه خدماتی که در داخل شهرداری انجام‌ می‌شود و نیز خدماتی که در حوزه خدمات عمرانی انجام ‌می‌شود باید مردم‌محور باشد تا هم مشکلات رفع شده و هم رضایت‌مندی در بین مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به پایان یافتن فصل عمرانی، عنوان کرد: با پایان این فصل باید پروژه‌ها به دقت مورد پایش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت آن‌ها مشخص شود.

شهردار ابهر با تاکید بر این‌که باید از هدررفت اعتبار در پروژه‌ها جلوگیری شود، افزود: پروژه‌ها باید بر حسب نیاز شهر تعریف شود که در این راستا نیازسنجی از ضروریات هر پروژه‌ای است.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر این‌که حاکمیت اخلاق‌مداری در هر مجموعه‌ای اتحاد و همدلی کارکنان آن مجموعه را به دنبال دارد، گفت: نباید در انجام امور فرصت‌سوزی شود، زیرا در شرایط فعلی کم‌کاری خیانت در حق مردم است.

وی با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری، خاطرنشان کرد: رفع این مشکل می‌تواند گره کور بسیاری از مسئولیت‌ها را در شهرداری بگشاید که در همین راستا با جدیت پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با رعایت موازین قانونی هستیم و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری بتوانیم در رفع مشکل نیروهای شهرداری گام موثری برداریم.

شهردار ابهر با تاکید بر این‌که مردم ما با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است با مشکلات معیشتی درگیر هستند، اظهار کرد: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند؛ زیرا مردم ایران مردمی هستند که ۴۰ سال در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و شایسته بهترین‌ها هستند.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر این‌که مبارزه جدی با فساد در همه ارگان‌ها از تاکیدات مقام معظم رهبری و مطالبه مردم است، ادامه داد: باید حرف‌های مردم را شنید و ریشه فساد را در دستگاه‌های اجرایی خشکاند.

وی با تاکید بر این‌که همه مسئولان وظیفه دارند مکشلات مردم را رفع کنند، اضافه کرد: اگر مسئولی به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل نکرده و فراموش کند که امانت‌دار مردم است، مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد می‌کند.

شهردار ابهر با اشاره به شرایط حساس کشور، یادآور شد: در این شرایط حساس هیچ مسئولی حق آزمون و خطا و تحمیل خسارت به بیت‌المال را ندارد.

ذوالقدری‌ها با بیان این‌که کم‌کاری در حوزه فرهنگ یکی از دلایل عمده بسیاری از مسائل و مشکلات ما در جامعه است، افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه رفع شود همه باید از خودشان شروع کنند، زیرا اصلاح فرد در نهایت به اصلاح جامعه خواهد انجامید.

کد خبر 397960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.