شاخص کل بورس تهران امروز ۳ آذر توانست صعودی بماند

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود با وجود فراز و نشیب هایی که تجربه کرد در نهایت با تلاش فراوان مثبت باقی ماند تا دومین روز صعودی خود در هفته جاری را به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز _سوم آذرماه_ به‌رغم فراز و نشیب‌های بسیارش در معاملات امروز در نهایت توانست روند صعودی این هفته خود را حفظ کند و در نهایت با ۱۵۱ واحد افزایش در ۳۰۵ هزار و ۷۷۴ واحد به کارش پایان دهد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس نیز می‌توان به افزایش ۶۸۹ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۴۰ واحدی شاخص قیمت، کاهش ۳۴۲ واحدی شاخص بازار اول، افزایش دو هزار و ۳۴۶ واحدی شاخص بازار دوم، افزایش ۳۴ واحدی شاخص صنعت، کاهش ۳۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۱۳ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران برابر با سه هزار و ۱۵ میلیون سهم طی ۳۶۷ هزار و ۸۵ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۲۷۷ میلیون ریال شد.

ارزش بازار بورس نیز به ۱۱ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۸۲ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای " ختور۱"، " ثاباد۱" و " غسالم۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " سصوفیح۱"، "شلعاب۱" و "کحافظ۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 397959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.