احترام متقابل میان مدیران شهرداری،‌ پیمانکاران و کارگران لازم است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است حقوق متقابل مدیران شهرداری، پیمانکاران خدمات شهری و کارگران رعایت شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنیه) در نشست شهردار اصفهان با شرکت‌های پیمانکار در حوزه معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: شهردار اصفهان نگرانی‌ها و درخواست‌های پیمانکاران را مورد توجه قرار می‌دهد و به طور حتم اتفاقات خوبی در حوزه خدمات شهری برای پیمانکاران خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه مردم تفاوتی میان بخش‌های مختلف شهری قائل نمی‌شوند، تصریح کرد: عملکرد تمام بخش‌های شهرداری اعم از معاونت ها، سازمانها، شورای شهر، شرکت های پیمانکار و حتی سازمان های دیگر از دید مردم مربوط به شهرداری قلمداد می شود، بنابراین لازم است تلاش همه این مجموعه در کنار یکدیگر در راستای حفظ حیثیت شهر باشد.  

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: پیمانکاران همواره باید مورد تکریم و احترام مسئولین قرار بگیرند زیرا پیمانکاران تولید و خلق کار کرده و باعث ایجاد اشتغال می شوند، بنابراین نباید سرگردان بوده و ‌مورد کم توجهی واقع شوند.  

وی اضافه کرد: همچنین به صورت متقابل از پیمانکاران درخواست می شود مجموعه تحت امر خود را مورد احترام و تکریم قرار دهند، باید مراقب بود کارگری مورد تحقیر و توهین قرار نگرفته و خدای ناکرده توسط سرکارگران مورد اذیت قرار نگیرند. باید تلاش بر این باشد تا انگیزه در کارگران ایجاد شود و اگر کارگری با مشکلات سخت زندگی دست و پنجه نرم می کند به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 397957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.