آغاز برقراری اینترنت موبایل در برخی استان‌ها

طبق آنچه اپراتوهای موبایل اعلام کردند امروز به آن‌ها ابلاغ شده که اینترنت موبایل در برخی از استان‌ها وصل شود.

به گزارش ایمنا، بنا بر آنچه به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده، اینترنت موبایل در برخی استانها، شامل خراسان جنوبی، گلستان، سمنان و یزد و چهارمحال بختیاری، همدان، اردبیل،‌ زنجان و ایلام در حال وصل شدن است.

هنوز اطلاعاتی از اینکه اینترنت موبایل در دیگر استان‌ها چه زمانی وصل می‌شود، اعلام نشده اما طبق آنچه به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد، در بخشی از استان‌ها اینترنت از طریق وای فای خانگی وصل شده اما وصل شدن اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور است.

روز گذشته اعلام شد که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور برقرار شده است. بررسی‌های هم نشان داد که این اقدام آغاز شده و اینترنت در تهران وصل شده است.

پیش از این هم گزارش واصله از خبرنگاران در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنت‌های خانگی در این استان‌ها بود.

خبرگزاری ایسنا در ادامه این خبر نوشته است که در عین حال برخی از اخبار رسیده از این حکایت دارد که فعلا اینترنت در استانهای فارس، کرمانشاه، کردستان، البرز و خوزستان وصل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بررسی های میدانی از کلانشهر اصفهان حاکی از آن است که از شامگاه جمعه در برخی نقاط دسترسی به اینترنت (WiFi) خانگی، شرکت‌ها و ادارات میسر گشته و این در حالی است که بسیاری از مخاطبان خبرگزاری ایمنا با اعلام نارضایتی از وضعیت دسترسی خود به اینترنت اعلام کردند که در برخی نقاط همچنان اینترنت قطع است.

روز شنبه نیز از ساعت ۹ دسترسی به اینترنت وای فای در بسیاری نقاط اصفهان برقرار و مجددا در ساعت ۱۰:۳۰ قطع شد.

کد خبر 397946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    13 0
    بازم دروغ
  • خوزستان IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    0 0
    دیگه تحمل هم حدی داری نت خوزستان چرا وصل نمیکنید