خانه حقوق برای آموزش به شهروندان برنامه داشته باشد

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است ارائه مشاوره حقوقی به مردم در دستور کار خانه حقوق قرار گیرد تا باعث شفافیت بیشتر در اقدامات شهرداری‌ شود زیرا حقوق مردم گاهی در شهرداری‌ها ازبین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تذکر چند هفته پیش خود درباره خانه حقوق و انتقاد از ایجاد آن اظهار کرد: پس از بازدیدم از خانه حقوق مطلع شدم که این مرکز خدمات خوبی در زمینه برگزاری کارگاه برای مدیران شهری، وکلا و حقوق کودکان انجام داده است.

وی افزود: لازم است ارائه مشاوره حقوقی به مردم نیز در دستور کار خانه حقوق قرار گیرد تا باعث شفافیت بیشتر در اقدامات شهرداری شود زیرا حقوق مردم گاهی در شهرداری‌ها ازبین می‌رود.

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان ادعای دوستدار کودک و سالمند بودن را دارد پس لازم است امکانات دسترسی به چهارباغ برای تمام اقشار و افراد پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: شهروندی که ویلچر و کالسکه کودک دارد به دلیل وجود موانعی که برای موتورسیکلت سواران در ابتدای چهارباغ گذاشته شده، امکان ورود به پیاده‌راه را ندارد.

همچنین رضا امینی با بیان اینکه انصاف و عدالت اقتصا می‌کند که نظارت بر قیمت‌ها همیشگی باشد، گفت: در روزهای اخیر شاهد گزارشات مردمی درخصوص افزایش کرایه یا اقلام مصرفی به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بوده‌ایم که باید این افزایش قیمت‌ها کنترل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بروز بحران‌های مشابه این چند روز لازم است پیشگیری‌های لازم انجام و به‌ویژه از طریق رسانه‌ها با ارائه گزارشات و خبرها از بروز مشکلات جلوگیری شود.

کد خبر 397937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.