زباله‌ها تهدیدی برای آستارا

در این بسته خبری از آتش سوزی مرگبار خیابان ستارخان تا جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله در ارومیه و افزایش مشارکت یزدی‌ها در امور شهری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فعالیت روزانه ۳۰ دستگاه اتوبوس در بوشهر

حسن شجاعی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: هم اکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مناطق و محله‌ های مختلف این بندر در زمینه جابه‌جایی شهروندان فعالیت می‌کنند.

توچال ثبت میراث طبیعی می‌شود

شهرداری تهران ملزم به پیگیری ثبت میراث طبیعی توچال شد.

افزایش مشارکت شهروندان یزدی در امور شهری

مهدی فعالی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی نرم افزار جدید نظام پیشنهادات خبر داد.

جمع آوری نخاله ساختمانی از گوشه و کنار اسدآباد

علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد از جمع‌آوری تمامی نخاله‌های ساختمانی ۱۵۰ هکتار از اراضی نقاط مختلف محلات این شهر توسط شهرداری خبر داد و گفت: این میزان نخاله ساختمانی به تعداد ۳۰۰ کامیون جمع‌آوری و سطح شهر و محلات از وجود نخاله‎های ساختمانی پاکسازی شد.

تهدید زباله و تدبیر مسئولان در آستارا

حجم قابل توجه تولید زباله و معضلات بهداشتی و زیست محیطی محل دفن آن در بندر آستارا در حاشیه دریای خزر، از نظر مسئولان نگران کننده شده و ستاد مدیریت پسماند این شهرستان، راه اندازی کارخانه بازیافت زباله با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری را در دستور کار قرار داده است.

آتش سوزی مرگبار خیابان ستارخان

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مردی جوان درپی آتش گرفتن یک مغازه لاستیک فروشی در خیابان ستارخان خبر داد.

احداث خانه بوشهرگردی

احمد بارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: احداث خانه بوشهرگردی، جای خالی یک مکان تخصصی برای حفظ و نشر فرهنگ‌ها و آیین‌های اصیل بوشهری را پر خواهدکرد.

تحقق اهداف مدیریت شهری با کمک هنرمندان

حجت الله امینی، شهردار باغبادران گفت:  شعرا با خلق آثار فاخر شهرداری را در رسیدن به اهداف خود یاری رسانند.

جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله در ارومیه

احمد یوسفی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه بهداشت شهروندی در سطح شهر از وظایف اصلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است، گفت: پاکسازی و تنظیف معابر شهری در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آن‌ها مهم‌ترین هدف سازمان است.

وزارت نیرو و شهرداری مسئول مهار سیلاب‌ها

جعفر صائمی نسب، معاون فنی و عمرانی شهردار سبزوار گفت: متولی مدیریت و مهار سیلاب‌های خارج از محدوده شهری وزارت نیرو و داخل محدوده شهری، شهرداری است.

کد خبر 397935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.