فعالیت ۳۰ دستگاه اتوبوس در شهر بوشهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: هم اکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مناطق و محله‎های مختلف این بندر در زمینه جابجایی شهروندان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، حسن شجاعی اظهار کرد: اتوبوس‌های این سازمان روزانه از ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۲:۰۰ در محلات و حومه شهر فعالیت و اقدام به جابه جایی مردم می‌کند.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال مردم محلات بهمنی، دواس، خواجه‌ها، شغاب و جلالی یک دستگاه اتوبوس به شکل اختصاصی در نظر گرفته شده که از ساعت اولیه صبح تا ساعت ۱۹:۰۰  در زمینه جابه جایی شهروندان این محله‎ها فعال است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: همین شرایط برای شهرک‌های نیایش و مسکن مهر هم دیده شده و روزانه از ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه از طریق اتوبوس‌های اختصاصی خدماتی به مردم این مناطق تا میدان مطهری ارایه می‌شود.

شجاعی یادآور شد: از دیگر خدمات این سازمان می‌توان به راه‌اندازی خط ساحلی اشاره کرد که از میدان معلم آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان‌های شهید رئیسعلی دلواری و شهید چمران به محلات جلالی، شغاب و میدان رفاه منتهی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت مردم، برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که هر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یک اتوبوس از مبدا وارد خطوط می‌شود که بر اساس برآوردهای انجام شده رضایت خوبی نیز توسط مردم نسبت به این سرویس‌دهی‌ها حاصل شده‌است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۰۰ تاکسی فعال درون شهری گفت: بازرسان این سازمان در قالب گشت‌های مختلف و مستمر فضای کاری تاکسی‌ها در  شهر را رصد می کنند تا به شکل پایداری شاهد ارایه خدمت به مردم باشیم.

شجاعی گفت: با وجود افزایش بهای سوخت و اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون گزارشی از افزایش قیمت تاکسی‌ها دریافت نشده  و همچنان تاکسی‌‎ها بر اساس مصوبه‌‎های قبلی اقدام به گرفتن کرایه از مردم می‌کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تاکسی‌های درون شهری وجود چهار شرکت فعال تاکسی‌رانی در شهر بوشهر سبب شده تا اختلالی در جابه جایی مردم وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر با اشاره به وجود ۴۹۱ خودرو سازماندهی شده در قالب سرویس مدارس تصریح کرد: به زودی و با گرفتن راهکارهای مناسب زمینه ارایه سوخت به این وسایل نقلیه انجام می‌شود، اما در این شرایط هیچ سرویس مدرسه‌ای حق افزایس کرایه ندارد.

کد خبر 397918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.