۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
"تجربه شهر" در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: نخستین نشست "تجربه شهر" به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص تجارب مدیریتی و اجرایی شهرداران سابق اصفهان در بیست و سومین روز از آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نظام مدیریت دانش و کارکردهای ویژه آن در زمینه‌های گردآوری، ثبت درس آموخته‌ها و آموزه‌های حین کار و به اشتراک‌گذاری و اشاعه دانش نه تنها برای سازمان ایجاد ارزش افزوده می‌کند، بلکه باعث ارتقاء سازمان و جلوگیری از اتلاف تجربیات کارکنان با توجه به تغییرات، جابه‌جایی‌ها، بازنشستگی و... می‌شود.

وی افزود: علاوه بر راه اندازی سامانه مدیریت دانش، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در نظر دارد جهت آشنایی نزدیک مدیران و کارکنان شهرداری با تجربیات مدیران و کارشناسان اسبق شهرداری اصفهان سلسله نشست‌های "تجربه شهر" را برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش نخستین نشست "تجربه شهر" به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص تجارب مدیریتی و اجرایی شهرداران سابق اصفهان برنامه‌ریزی شده است، گفت: نخستین نشست " تجربه شهر" با عنوان تجارب مدیریتی شهرداران دهه ۶۰ در شهرداری اصفهان روز ۲۱ آذرماه سال‌جاری با دعوت از "ملک مدنی" شهردار اسبق اصفهان به عنوان سخنران اصلی برنامه‌ریزی شده و تعدادی از شهرداران اسبق اصفهان دعوت شده‌اند.

وی تاکید کرد: شهر اصفهان حاصل تجربه و عملکرد مدیران گذشته تا امروز است و آینده شهر نیز بر اساس تجربیات مدیران شهری از گذشته تاکنون شکل می‌گیرد.

کد خبر 397915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.