از سرگیری فعالیت کانون قرض‌الحسنه کارآفرینی اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کانون قرض‌الحسنه کارآفرینی اصفهان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و از این دوره رای عموم مردم نیز برای ارائه تسهیلات گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین روز هفته کارآفرینی اظهار کرد: چهارشنبه هفته جاری، کانون قرض‌الحسنه کارآفرینی اصفهان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

وی افزود: همگان با سبک و سیاق بانک‌های قرض‌الحسنه آشنا هستند که خیرین پول خود را در بانک‌ها می‌گذارند تا این نقدینگی با ارائه تسهیلاتی در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از سال ۹۶ به بعد این رویه در اصفهان افول پیدا کرد، ادامه داد: کانون مذکور با همکاری خیرین فعالیت خود را بار دیگر آعاز خواهد کرد؛ کانونی که قبل از این برای اختصاص امتیاز تسهیلات تنها از نظر کارآفرینان و کارشناسان استفاده می‌کرد اما از این دوره رای عموم مردم نیز گرفته می‌شود و آنان به طرح‌ها رای خواهند داد.

وی ادامه داد: رای دادن مردم به طرح کارآفرینان هم مشارکت آنان را افزایش خواهد داد، هم خیرین بیشتری جذب کانون می‌شوند، هم جنبه آموزش برای شهروندان دارد.

خسروی خاطرنشان کرد: این فرایند مدل جدیدی در کشور خواهد بود که اگر با استقبال خیرین و مردم مواجه شد، ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 397913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.