نرم‌افزار جدید نظام پیشنهادها در شهرداری یزد راه‌اندازی شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار یزد از راه‌اندازی نرم‌افزار جدید نظام پیشنهادها با هدف افزایش مشارکت شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی فعالی از راه‌اندازی نرم افزار جدید نظام پیشنهادها با هدف افزایش مشارکت شهروندان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بارگذاری این نرم‌افزار در سایت شهرداری، در صورتی‌که افرادی پیشنهادهایی در زمینه افزایش بهره‌وری، استفاده مناسب از منابع، افزایش درآمد، کاهش هزینه و افزایش رضایت شهروندان داشته باشند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.pishnahad.yazd.ir و یا www.yazd.ir  تب خدمات الکترونیک اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار یزد افزود: مشارکت کارکنان در طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌ها و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان، یکی از اهداف مدیران و تصمیم‌گیران شهرداری یزد است و به همین دلیل، دبیرخانه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات چند سالی است این فرصت را برای شهروندان فراهم کرده تا با طرح دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای، یاری‌رسان مدیران شهری در تحقق هدف مدیریت مشارکتی باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که طرح‌های پیشنهادی می‌تواند مزایای اقتصادی اعم از اتلاف منابع و کاهش هزینه‌ها، جلب رضایت بیشتر ذی‌نفعان با رفع مشکلات موجود و سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی و همچنین بهبود شگرف در فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شهروندان و همچنین رضایت شغلی کارکنان را برای مدیران به همراه داشته باشد.

فعالی ایجاد فرصت طرح نظرات و دیدگاه‌ها، دریافت پاسخ مستدل، قدرشناسانه و سریع به پیشنهادها از مسئولین مربوطه، امکان درخواست تجدیدنظر در بررسی پیشنهاد، امکان کسب رضایتمندی شهروندان و رضایت شغلی کارکنان شهرداری از مشاهده مزایای به اجرا رسیدن پیشنهادها، امکان کسب درآمد بیشتر از منشاء فکر و خلاقیت برای کارکنان به‌عنوان پاداش پیشنهادهای پذیرفته و اجرا شده، افزایش شادابی، جذابیت و مفرح بودن محیط کاری، نهادینه شدن روحیه عارضه‌بینی، تحلیل‌گری، مشارکت‌جویی و مسئله‌ستیزی در کارکنان به‌جای روحیه خمودگی و مسئله گریزی و بازآفرینی روحیه دانش‌اندوزی و افزایش دانش و آگاهی‌های شغلی کارکنان به واسطه جستجوی همیشگی کارکنان برای یافتن زمینه‌های بهبود در کار خود و ارائه پیشنهاد را از جمله مزایای مشارکت در نظام پیشنهادات برای کارکنان عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار یزد تصریح کرد: نرم‌افزار نظام پیشنهادها باید به نحوی باشد تا همه شهروندان بتوانند به سادگی به آن دسترسی داشته باشند و شخصا پیشنهاد خود را ثبت و روند بررسی و امتیازدهی را ملاحظه کنند.

وی افزود: همچنین لازم است افراد، دسترسی آزادانه به پیشنهادهای ثبت شده داشته باشند تا با ایده گرفتن از پیشنهادها ثبت شده بتوانند پیشنهادها بهتری را ارائه کنند.

فعالی اضافه کرد: شهروندان برای ورود به سامانه باید در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنند و در صورت بروز مشکل با شماره تماس ۰۳۵۳۷۲۵۲۰۰۲ داخلی ۳۱۵ تماس بگیرند.

کد خبر 397904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.