اجازه نمی‌دهیم پروژه‌های عمرانی متوقف شوند

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: روند اجرای هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در این کلانشهر متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل صالحی اظهار کرد: احتمال دارد روند اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری در شیراز با کندی انجام شود، اما عملیات اجرایی هیچ یک از پروژه‌ها به شکل کامل متوقف نخواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز افزود: وارد شدن خسارت به بخش مهمی از زیرساخت‌های شهری طی ناآرامی‌های اخیر، بر روند اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار است، اما هیچ پروژه‌ای تعطیل و متوقف نخواهد شد.

صالحی گفت: در جریان ناآرامی‌های ابتدای هفته گذشته در شیراز پروژه‌های عمرانی در حال احداث از جمله تقاطع غیرهمسطح باهنر، زیرگذر گلستان، چپگرد صدرا به شیراز و رودکی دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: با حضور شهردار شیراز طی روزهای اخیر بازدیدهای متعددی از پروژه‌ها انجام شده و این بازدیدها تداوم دارد و تلاش می‌شود تا نه تنها پروژه‌ای متوقف نشود بلکه این پروژه‌ها در زمانبندی مقرر برای افتتاح آماده و وارد چرخه خدمات‌رسانی شوند.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: پیش از حوادث اخیر به شهروندان شیرازی وعده داده بودیم که تا پایان امسال پنج پروژه عمرانی را آماده بهره‌برداری خواهیم کرد و تحقق این وعده همچنان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری شیراز محسوب می‌شود.

کد خبر 397894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.