جمع‌آوری ۳۰۰ کامیون نخاله‌ ساختمانی در اسدآباد

شهردار اسدآباد از جمع آوری نخاله‌های ساختمانی ۱۵۰ هکتار از اراضی نقاط مختلف محلات این شهر به تعداد ۳۰۰ کامیون توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با اشاره به اختصاص ۷۰ تن قیر رایگان از محل بازآفرینی به شهر اسدآباد، اظهار کرد: این میزان قیر رایگان با مساعد شدن شرایط آب و هوا تا پایان سال برای آسفالت بعضی از کوچه‌های مورد نظر شهرداری از جمله کوچه‌های مناطق حاشیه‌نشین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از بهره‌مندی محله محمودبیگی از فاضلاب شهری خبر داد و تصریح کرد: قرار است این اقدام ظرف شش ماه انجام و ۱۰۴۰ باب از منازل مسکونی شهری مستقر در این محله از فاضلاب شهری بهره‌مند شوند که در این راستا هر انشعاب ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی با تعدیل‌های انجام گرفته به قیمت ۲۰۰ هزار تومان به منازل مسکونی این شهرستان واگذار می شود.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه روزانه ۶۰ تن زباله از سطح شهر توسط شهرداری جمع‌آوری و حمل و به محل دفن زباله انتقال داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا در حال حاضر شهر اسدآباد از یک ناحیه به  سه ناحیه تقسیم شده و هر ناحیه دارای یک مسئول ناحیه با استفاده از نیروهای جوان است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه شهر اسدآباد در طرح بازآفرینی شهری به ۱۲ محله تقسیم شده است، یادآور شد: برای ساخت و ساز مجدد و جدید قرار است با سیاست های تشویقی به این محلات وام و تسهیلات لازم با نرخ سود ۹ درصد پرداخت شود که در این راستا رایزنی‌های لازم با شورا برای دیده شدن این امر در دفترچه عوارض سال آینده مطرح شده است.

کد خبر 397893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.