تجمعات، محلی برای تسویه حساب سیاسی نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نباید تریبون تجمعات، محلی برای تسویه حساب سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از مردم اصفهان برای حضور در تجمع مردمی اعتراض به عاملان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: باید توجه داشت که نباید در فضاهای اعتراضی با شعارهای نسنجیده و تفرقه انگیز، این تجمعات را محل تسویه حساب سیاسی کنیم.

وی ادامه داد: این گونه تجمعات ظرفیتی برای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است و نباید افرادی از این ظرفیت استفاده کرده و این فضاها را فرصتی برای تسویه حساب سیاسی بدانند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: هیچ فردی حق ندارد به دولت که منتخب مردم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب است توهین کند و این امر کاملا به دور از اخلاق است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آمار بیکاری در جامعه تصریح کرد: مردم در خصوص فرایندهای استخدام بی اعتماد شده‌اند و باید این فرایند به گونه‌ای ساماندهی شود که مردم بیشتر به آن اعتماد کنند.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه ضروری است مسئولان در مقوله کارآفرینی زمینه امید و امیدواری را فراهم کنند، ادامه داد:  اشتغال نباید از طریق ادارات و سازمان‌ها رقم بخورد، چرا که شرایط به گونه‌ای است که فضای ایجاد اشتغال در مراکز دولتی فراهم نیست و این مراکز از نظر نیروی انسانی در شرایط فربه ای به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی می تواند بهترین متولی برای ایجاد اشتغال باشد، گفت: همچنین درخواست داریم کسانی که استطاعت مالی دارند از تعدیل نیرو خودداری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بخشی از طغیان‌هایی را که در جامعه شاهدیم به کمبود اشتغال بر می‌گردد و ضروری است هر چه سریع تر برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر دولت به تقویت حمل و نقل عمومی بعد از افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: همچنین شهرداری نسبت به رانندگان استیجاری که سهمیه بنزین ندارند توجه داشته باشد و راهکاری برای جبران هزینه‌ها داشته باشد.

کد خبر 397886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.