افرادی که از استیضاح رییس جمهور دفاع می کنند با قواعد کشور آشنا نیستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که از استیضاح رییس جمهور دفاع می کنند با قواعد کشور آشنا نیستند و نمی دانند زمانی که فردی به عنوان رئیس جمهور از طرف مردم انتخاب می شود باید از او حمایت کنند تا بتواند برنامه هایی را که به مردم وعده داده است محقق کند.

حیدر علی عابدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون حملات برخی نمایندگان به دولت و طرح استیضاح رئیس جمهور اظهار کرد: این افراد کسانی هستند که خود را فراتر از چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی می پندارند و همیشه با استفاده از روش های مختلف نظر خود را به کشور تحمیل کرده اند و به جای ارائه راه حل برای عبور کشور از مشکلات، تنها انتقادات خود را مطرح می کنند،  زیرا مردم به خواسته هایشان تمکین نکردند و از همین رو به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند.

وی افزود: طبق قوانین جمهوری اسلامی و از دید احترام به رای مردم، این رفتارها پسندیده نظام جمهوری اسلامی نیست. این افراد به خوبی با قواعد کشور آشنایی ندارند و نمی دانند وقتی فردی به عنوان رئیس جمهور از طرف مردم انتخاب می شود باید از او حمایت کنند تا بتواند برنامه هایی را که به مردم وعده داده است محقق کند. اگر مقابل رئیس جمهور بایستند و مرتبا در راه او سنگ اندازی کنند، این مردم هستند که متضرر می شوند. این افراد از طرفی به شدت سیاست های تعاملی دولت با دنیا را زیر سوال می برند و از طرفی بر طبل نیازهای مردم می کوبند و وانمود می کنند بهتر از دولت از نیازهای مردم آگاه هستند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که تحریم های ظالمانه وضعیت کشور را از نظر فروش نفت و تجارت خارجی در وضعیتی سخت تر از دوران هشت سال دفاع مقدس قرار داده است، این افراد بدون توجه به بحران های حاضر سعی دارند به مردم، مطالبه گری از دولت را القا کنند. این رفتار از لحاظ اخلاق سیاسی شایسته نیست.

عابدی خاطرنشان کرد: این افراد با اهداف انتخاباتی سعی دارند به مردم القا کنند بیشتر از دولت به فکر مردم هستند، در صورتی که مردم به خوبی در این چند سال جناح های سیاسی کشور را شناخته اند و در انتخابات آگاهانه و به درستی تصمیم گیری می کنند.

کد خبر 397879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.