مسابقات والیبال بانوان کلانشهرها به میزبانی اصفهان برگزار می شود

رییس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از رقابت چهار تیم والیبال بانوان شهرداری های کلانشهرهای ایران به میزبانی اصفهان خبر داد و گفت: این مسابقات هرسال بین شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار می شود،

مهرداد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات والیبال بانوان کلانشهر ها اظهار کرد: مسابقات والیبال بانوان کلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان و اداره رفاه و همچنین با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود، برای این رقابت تیم های یزد، اصفهان، مشهد، تهران، کرج و شیراز اعلام آمادگی کردند که تهران و شیراز انصراف دادند و بازی ها با شرکت چهار تیم پیگیری می شود.

وی افزود: مسابقات سوم و چهارم آذرماه در ورزشگاه ابرار برگزار می شود. محل اسکان تیم ها هتل جلفا بوده و اختتامیه بازی ها در باشگاه شماره دو شهرداری خواهد بود.

رییس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مسابقات هرسال بین شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار می شود، تصریح کرد: کمیته ای که کلانشهرها دارند جلساتی برگزار و رشته های ورزشی را بین کلانشهرها تقسیم می کنند، مانند سال گذشته که اصفهان میزبان مسابقات تنیس روی میز بود.

سلطانی درخصوص بازیکنان، مربیان و داوران مسابقه والیبال بانوان کلانشهرها، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم باید بیمه تامین اجتماعی و از پرسنل شهرداری باشند، مربیان می توانند هم از داخل و هم از خارج شهرداری انتخاب شوند و داوران از هیات والیبال استان اصفهان هستند و بازی ها طبق قوانین فدراسیون برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات بیشتر برای انگیزه دادن به کارکنان شهرداری است، تاکید کرد: شهرداری مسابقات داخلی بین مناطق و سازمان ها و مسابقاتی هم بین کلانشهرها را برگزار می کند. شهرداری جایی است که مراجعه کننده زیاد دارد به همین دلیل برای  تشویق کارکنان و ارتقای روحیه آن ها این بازی ها را برگزار می کنند تا با روحیه‌افزایی در کارکنان خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

رییس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در رابطه با قرعه کشی مسابقات، گفت: سوم آذر ماه ساعت ۹ صبح افتتاحیه است که بعد از آن کرج و مشهد با یکدیگر به رقابت می پردازند، اصفهان و یزد ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه باهم بازی می کنند. 

سلطانی اضافه کرد: در ادامه، عصر روز اول مشهد و یزد ساعت ١٧و ۳۰ دقیقه و اصفهان و کرج ساعت ١٨و ۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت، همچنین صبح روز دوم کرج و یزد ساعت ١٠ صبح و اصفهان و مشهد ساعت ١١ آخرین بازی خود را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر کاپ و مدال جایزه نقدی به تیم های اول تا سوم تعلق خواهد گرفت، اظهار کرد: مجمع کلانشهرها جایزه ای نقدی علاوه بر کاپ و مدال ها برای تیم های اول تا سوم تعیین کرده است. درصورت کسب مقام هر شهرداری می تواند از تیم خودحمایت کند و به بازیکنان خود جایزه نقدی بدهد.

رییس اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه جای تاسف دارد چهار تیم در این رقابت ها حضور دارند، خاطر نشان کرد: تهران تیمی بوده که هرسال در بازی ها حضور داشت، اما نمی دانیم چرا امسال شرکت نکرده است و همیشه تلاش شده تیم های بیشتری در این مسابقات حضور پیداکنند.

کد خبر 397871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.