منصوریان: تیم ذوب آهن حرفه‌ای بازی نمی‌کند

سرمربی‌تیم‌فوتبال ذوب آهن گفت: در دو هفته گذشته ناراحت بودم زیرا تیم ذوب آهن خوب بازی کرد، اما حرفه‌ای در میدان ظاهر نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی فردا برای تیم ذوب آهن بسیار مهم است و پس از شرایط سختی که داشتیم بازی حساسی برایم خواهد بود.

سرمربی‌تیم‌فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه مانند همیشه دوستی و برادری را پیشه خواهیم گرفت، تصریح کرد: به جواد نکونام و سعید آذری خوش آمد می گویم، امیدوارم روح جنگندگی در تیم ذوب آهن زیاد و اشتباهات فردی کم شود.

وی ادامه داد: ما به نتیجه بازی فکر می کنیم، این بازی حساسیت های جانبی دارد زیرا سعید آذری اکنون مدیر عامل باشگاه فولاد است، روزانه هشت یا ۹ ساعت آنالیز این بازی را انجام داده ایم ک به سه امتیاز این بازی امیدوار هستیم.

منصوریان با بیان اینکه باید در تعطیلی لیگ بسیاری از نقاط ضعف خود را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته ناراحت بودم زیرا تیم ذوب آهن خوب بازی کرد، اما حرفه‌ای در میدان ظاهر نشد.

وی تصریح کرد: برای تیم لازم می‌دانم که در مواقع حساس به سه امتیاز بازی فکر کند و این سه امتیاز شرایط باشگاه را خوب نگه می دارد.

کد خبر 397857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.