نکونام: قدر مربی‌های تیم ملی را نمی‌دانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من در مورد شخص صحبت نمی‌کنم، سرمربی جدید تیم ملی خوب است، ما افرادی هستیم که قدر نمی‌دانیم و وقتی مربی ها از تیم می روند ناراحت می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: با توجه به وقفه ای که ایجاد شد تیم ها از حالت طبیعی خارج شدند، ذوب آهن تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

وی در خصوص باخت در بازی آخر تیمش گفت: در یک یا دو بازی اخیر توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم، فردا ابشک را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: به هر حال فیلم بازی ذوب آهن را دیده ایم و تیم پر مهره ای است، اما برای تیم برنامه ریزی شده است و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم و کار عمومی خود را انجام داده ایم.

وی با اشاره به نتایج اخیر تیم ملی افزود: در مورد شخص صحبت نمی‌کنم، سر مربی جدید تیم ملی خوب است، ما افرادی هستیم که قدر نمی‌دانیم و وقتی مربی ها از تیم می روند ناراحت می‌شویم.

نکونام خاطرنشان کرد: تیم ملی دو باخت داده است و این برای مردم بسیار سخت و ناراحت کننده است، قدر داشته هایمان را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: در فوتبال هیچ حساسیتی وجود ندارد و در این بازی نیز حساسیت مدیریتی وجود ندارد چراکه هر دو تیم به سه امتیاز احتیاج دارند.

کد خبر 397848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.