آتش سوزی بازار اروند خرمشهر/تغییر ساعت طرح ترافیک تهران

در این بسته خبری از اعمال محدودیت ساخت و ساز برروی گسل تا تغییرساعت طرح ترافیک تهران و زباله‌های تجدید پذیرکرمانشاه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انعقاد تفاهم‌ نامه میان شهرداری مشهد و سازمان نظام مهندسی

میان شهرداری مشهد و سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی تفاهم نامه علمی، فنی و اجرایی در حوزه بازآفرینی شهری منعقد شد.

دومین جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان

دومین جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان به همت شهرداری این شهر در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

آغاز مرحله دوم طرح تپش در محلات بندرعباس

اسماعیل موحدی نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: مرحله دوم طرح تفکیک زباله (تپش) با افزودن ۱۰ خودروی ویژه حمل جمع‌ آوری پسماند در بندرعباس آغاز شد.

اعمال محدودیت ساخت و ساز بر روی گسل

عبد الرضا گپلپایگانی، معاون شهرسازی شهرداری تهران از عدم صدور پروانه برای ساختمان‌های بلندمرتبه، خطرساز و پرجمعیت به روی پهنه‌های گسلی خبر داد.

آتش سوزی  بازار اروند خرمشهر

عزیز ساعدی، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: آتش سوزی شب گذشته در بازار اروند "کنزالمال" خرمشهر، ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

تداوم فعالسازی تجهیزات کنترلی ترافیک شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که در حال حاضر بخشی از منصوبات الکترونیکی تقاطع های این کلانشهر که در پی حوادث اخیر تخریب شده بود، ترمیم و بازسازی شده و تلاش شبانه روزی برای رفع تمامی مشکلات این بخش ادامه دارد.

تغییرساعت طرح ترافیک تهران

محسن پور سید آقایی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد زمان اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از امروز تا پایان سال یک ساعت کاهش یافت.

زباله‌های تجدید پذیرکرمانشاه

شهرام عارف کیا، مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : ۸۰ درصد زباله‌های جمع آوری شده در این استان تجدیدپذیر هستند.

آغاز طرح ممیزی املاک شهری بافق

شهرداری بافق با هدف توسعه عمران شهری و با تخصیص پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودجه و با همکاری پیمانکار، طرح ممیزی حدود ۲۴ هزار مورد املاک شامل منزل ، مغازه ، کارگاه و ... را در سطح شهر آغاز کرد.

سرانه فضای سبز چابهار از میانگین کشوری کمتر است

محمد یونس حقانی، شهردار چابهار گفت: میانگین فضای سبز شهری کشور ۹ مترمربع به ازای هر شهروند است، اما سرانه فضای سبز شهر چابهار از این مقدار کمتر است.

کد خبر 397846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.