از خودگذشتگی نیروهای ناجا در کنترل اغتشاشات بی نظیر بود

استاندار اصفهان با قدردانی از تدبیر، هوشمندی و اقتدار کامل نیروی انتظامی در مدیریت نا آرامی های چند روز اخیر، از خود گذشتگی نیروهای ناجا در کنترل اغتشاشات را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عباس رضایی در حاشیه ملاقات با ماموران نیروی انتظامی که در مقابله با اغتشاشگران مصدوم شده بودند، اظهار کرد: عزیزان نیروی انتظامی از زمان اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت در میدان حاضر شده و با جانفشانی و از خودگذشتگی با اغتشاشگران مقابله کردند که من به نمایندگی از دولت وظیفه خود می دانم از این نیروها تقدیر و تشکر کنم.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در مدیریت نا آرامی های چند روز اخیر بی نظیر توصیف کرد و افزود: تدبیر، هوشمندی و اقتدار کامل ناجا در مقابله با اغتشاشگران بسیار عالی بود و لازم می دانم از فرمانده انتظامی در استان اصفهان و هم از سایر نیروها چون سپاه، بسیج، ارتش، و هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

استاندار گفت: امروز وظیفه خودم دانستم که به اتفاق فرمانده انتظامی استان اصفهان و دیگر مسئولان عیادتی از حافظان امنیتی که در حوادث اخیر براثر مقابله با اغتشاشگران مصدوم شدند داشته باشم و عرض ادب و تشکر کنم.

رضایی با بیان اینکه قطعاً از خودگذشتگی نیروهای پلیس ذخیره آخرت برای آن ها خواهد بود، ادامه داد: نیروهای انتظامی از روحیه بالایی برخوردارند و دعا می کنیم که هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و با صلابت تر از گذشته وظیفه خود در تامین امنیت جامعه را با تمام قوا ادامه دهند.

وی با بیان اینکه صف مردم از آشوبگران جدا است، گفت: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک و حمله به مراکز نیروی انتظامی زدند از مردم نبودند بلکه آن ها عده ای افراد شرور و مزدوری بودند که به دستور اربابان خود در خارج از کشور عمل می کردند چرا که هیچ وقت مردم ما موافق نا امنی در جامعه نیستند.

استاندار به آتش زدن اتوبوس های شرکت واحد اشاره و اظهار کرد: برای همه روشن است که قشر کم درآمد و متوسط جامعه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و بنابر این افرادی که اتوبوس های شهری را آتش زدند نه تنها مردم نیستند بلکه دقیقاً این افراد ضد مردم هستند.

رضایی به هماهنگی بسیار خوب بین نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج و حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح تر است و اجازه نخواهند داد عده ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

کد خبر 397837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.