صدور انقلاب به دنیا از تفکرات بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت زدایی پس از جنگ تحمیلی، مقابله با جنگ نرم دشمن، پیشرفت در حوزه نظامی و هسته‌ای و خنثی سازی فتنه‌های دشمن از برکات بسیج بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، محمد رحمانی امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج نماد ایستادگی و سرسپردگی است، اظهار کرد: بسیجیان ولایتمدار و انقلابی در رکاب امام خامنه‌ای به مانند گذشته در عرصه‌ها و پیچ‌های تاریخی انقلاب فتنه‌ دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی گفت: بسیجیان باید محکم و استوار در پیچ‌های تاریخی که فتنه‌های دست ساخته دشمنان برای این نظام به وجود ‌می‌آورند بدرخشند تا موجب دلگرمی مقام معظم رهبری و مسئولان کشور باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با بیان اینکه برادری، سرسپردگی به ولایت، یگانگی و وحدت و جهاد بی‌منت از ویژگی بسیجیان است، تصریح کرد: بسیج همیشه بر این اصل استوار بوده که پشتیبان واقعی و حاضر در صحنه‌های مختلف نظام بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون نهادهای زیادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین تشکیل شده، اما هیچ نهادی برای این نظام به مانند بسیج با برکت نبوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت زدایی پس از جنگ تحمیلی، مقابله با جنگ نرم دشمن، رشد و پیشرفت کشور در حوزه نظامی و هسته‌ای و خنثی سازی فتنه‌های دشمن از خدمات و برکات بسیج به کشور بوده است.

رحمانی با بیان اینکه صدور انقلاب به دنیا از تفکرات بسیج است، گفت: امروز اگر عده‌ای جوان در کشورهای منطقه در میدان عمل و کار آمدند و اقدامات بی نظیری در مقابله با دشمن انجام می‌دهند برگرفته از تفکر بسیجی است.

بسیج مظهرآزادی خواهی و مبارزه با ظلم است

وی افزود: بسیجی یعنی آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم است و هر ملتی که این تفکر را در خود پرورش دهد به عزت و سربلندی می‌رسد و جمهوری اسلامی ایران عزت خود را از تفکر بسیجی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: برای حفظ روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان باید دنبال آموزه‌های دینی رفت تا شناخت خود را نسبت به واقعیت‌های جامعه تقویت کنیم تا به آنچه مأمور به رسیدن آن هستیم دست یابیم.

رحمانی تأکید کرد: عرصه خدمت به محرومان و تلاش جهادی برای کشور نیازمند ایمان و ارتباط قلبی با خدای متعال است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: این فتنه مقدمه یک عرصه‌یابی برای عملکرد بسیج در عرصه‌های کمک رسانی به نظام بود و همیشه نیز در مقام مدافع نه در مداخله عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، گفت: یادواره شهدای شهرستان در پنجم آذر ماه، غبار روبی قبور مطهر شهدا و رزمایش بیت المقدس از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

کد خبر 397834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.