مشکل مالکان صنایع حوضچه‌ای شهرکرد تا پایان امسال رفع می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار شهرکرد گفت: مشکل ۲۰ ساله مالکان زمین‌های صنایع حوضچه‌ای مرکز چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری رفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اکبر شاهوردی اظهار کرد: برای صدور پروانه‌های ساخت کارگاهی زمین‌های صنایع حوضچه‌ای مجوز تفکیک کمیسیون ماده پنج صادر نشده است.

وی افزود: موضوع تفکیک زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد مدتی قبل در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج  چهارمحال و بختیاری مطرح و ایراداتی به آن وارد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار شهرکرد تصریح کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی، ایرادهای وارد شده برای مصوبه کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری در خصوص تفکیک زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد رفع شده است.

شاهوردی یادآور شد: در این طرح اتصال معابر زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد به کمربندی از لحاظ ترافیکی طراحی و پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری و همراهی اعضای کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری طرح تفکیک زمین‌های صنایع حوضچه‌ای تا دو ماه دیگر تصویب می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار شهرکرد گفت: پس از تصویب این طرح، شهرداری شهرکرد می‌تواند نسبت به صدور پروانه ساخت با کاربری کارگاهی برای زمین‌های صنایع حوضچه‌ای اقدام کند.

شاهوردی اضافه کرد: در این صورت مشکل دو هزار مالک زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد پس از ۲۰ سال رفع خواهد شد.

وی افزود: در صورت ادامه روند کنونی و رفع نشدن مشکلات مالکان زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد این موضوع به یک معضل اجتماعی در مرکز چهارمحال و بختیاری تبدیل می‌شود.

کد خبر 397833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.