رشد آرام شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز ۲ آذر

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، معاملات امروز را در فضای تردید و ابهام انجام داد اما در نهایت فضای مثبت بر منفی چیره شد و در نهایت رشد آرامی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در انتهای معاملات امروز _ شنبه ۲ آذر ماه_ در ابتدا روند صعودی تند و تیزی را تجربه کرد و توانست به اوج امروز خود ( ۳۰۶ هزار و ۱۱۶ واحد) دست یابد اما پس از آن وارد فاز نزولی اما با شیب بسیار آرام شد به گونه‌ای که در انتها، این شاخص تنها با ۶۲۵ واحد افزایش در ۳۰۵ هزار و ۶۲۲ واحد به کار خود پایان داد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس نیز می‌توان به افزایش ۸۳۶ واحد و شاخص کل هم وزن، ۱۶۷ واحدی شاخص قیمت، کاهش ۳۰۰ واحدی شاخص بازار اول، افزایش چهار هزار و ۶۷۲ واحدی شاخص بازار دوم، افزایش ۵۸۲ واحدی شاخص صنعت، کاهش ۲۵ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش تنها پنج واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر بازار اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، دو هزار و ۳۳۳ میلیون سهم طی ۳۰۵ هزار و ۸۲۸ معامله و با ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۷۱۴ میلیون ریال به اتمام رسید. ارزش بازار بورس نیز به ۱۱ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای "سفار۱"، "دشیمی۱" و "قثابت۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "فلامی۱"، " حپترو۱" و "ختراک۱" بیشترین کاش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 397828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.