ذوب‌آهن و فولاد زیر سایه نبرد مدیران

تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیداری حساس و حیثیتی به نبرد فولادی می‌رود که سعید آذری مدیرعامل سابق اصفهانی‌ها را در کنار خودش دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوم از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی فردا آغاز می‌شود که نبرد آهن و فولاد لیگ برتر برای طرفداران هر دو تیم بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

ذوب‌آهن در شرایطی در استادیوم فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است که علیرضا منصوریان روزهای عجیب و غریبی را در این فصل پشت سر گذاشته و بعد از اینکه ذوب‌آهن موفق شد با شکست شاهین بوشهر نفسی به راحتی بکشد باخت در مقابل ماشین‌سازی که با دو گل دیرهنگام تیم تبریزی همراه شد دوباره تیم ذوب‌آهن را به حاشیه برد و حتی در جریان تمرینات این تیم درگیری ایجاد شد. با این حال به نظر می‌رسد که وقفه ایجاد شده در رقابت‌های لیگ بهترین فرصت برای ذوب‌آهن باشد تا به دور از هر گونه حاشیه و جنجال بتواند در ارامش تمام به دیدار فولاد خوزستان برود.

جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان و قول او برای کسب نتایج مناسب در این چند هفته باقیمانده به صورتی رقم خورده که به نظر می‌رسد منصوریان باید از این ۵ مسابقه آینده تیمش حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند و بازی در مقابل فولاد خوزستان می‌تواند شروعی بسیار خوب برای رقم خوردن این اتفاق باشد. 

اما بازی ذوب‌آهن در مقابل فولاد خوزستان جدای از بحث نتیجه و امتیاز یک رقابت جذاب و هیجانی بین مدیران هر دو باشگاه هم خواهد بود چون سعید آذری مدیرعامل سابق اصفهانی‌ها بعد از اخراج نه چندان محترمانه در ذوب‌آهن راهی خوزستان شد تا به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان فعالیت کند و هیچ شکی نیست که هم آذری و هم جواد محمدی به عنوان مدیران هر دو باشگاه علاقمند هستند تا در این تقابل مستقیم بتوانند از پس حریف خودشان در بیایند .

حضور جواد نکونام به عنوان همبازی سابق و دوست علیرضا منصوریان بر روی نیمکت فولاد و شناخت هر دو نفر از یکدیگر به اندازه کافی بازی ذوب‌آهن در مقابل فولاد را حساس کرده و هر نتیجه‌ای در این بازی می‌تواند یک اتفاق جدید را رقم بزند.  با این حال روز یکشنبه سوم آذرماه ذوب‌آهن از ساعت ۱۷:۳۰ عصر و با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر برای فرار از بحران میزبان فولادی است که با مدیریت سعید آذری برای گرفتن ۳ امتیاز انگیزه بسیار زیادی دارد.

کد خبر 397826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.