نمایشگاه صنعت در اصفهان برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان از ششم آذرماه میزبان ۱۵۰ شرکت خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که به مدت چهار روز و تا نهم آذرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌هایی از تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، مرکزی، البرز، فارس و خراسان رضوی، آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، صنایع پیشرفته، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت و فروش و خدمات پس از فروش از جمله بخش‌هایی به شمار می‌روند که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان به نمایش گذاشته می‌شوند.

همچنین نمایندگانی از شرکت‌های بین‌المللی کشورهای چین، ایتالیا، آلمان، تایوان، کره‌جنوبی، جمهوری چک، انگلیس، بلغارستان، اسپانیا، کرواسی، سوئد و ترکیه در این نمایشگاه مشارکت خواهند کرد تا با علاقمندان به حوزه صنعت، تجهیزات صنعتی و کارگاهی در تماس باشند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان شاهد افزایش ۴۰ درصدی مشارکت‌کنندگان نسبت به دوره قبل بوده است. علاوه بر این، بسیاری از مدیران ارشد شرکت‌های فعال تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور در نمایشگاه اصفهان حضور خواهند یافت تا با طرف‌های تجاری خود به مذاکره بپردازند.

تمام افراد کلیدی از صنایع مختلف کشور و منطقه مرکزی ایران، بازدید از نمایشگاه صنعت را در دستور کار خود قرار داده‌اند. حوزه فعالیت بازدیدکنندگان تخصصی این نمایشگاه در زمینه‌های مختلفی مانند اعضای انجمن کارخانه‌داران ایران، مهندسان و مدیران اجرایی شرکت‌های فعال در حوزه صنعتی، مدیران عامل، مهندسان، تکنوکرات‌ها و دانشمندان، مدیران بازاریابی، افراد مجرب در این حوزه و مشاوران شرکت‌های صنعتی، انجمن‌ها و نمایندگان تجاری شرکت‌های صنعتی، تصمیم‌گیرندگان و افراد متخصص پروژه‌ها در بخش صنعتی و فعالان دپارتمان‌های خرید، تولید و تعمیر از بخش‌های خصوصی و دولتی طبقه‌بندی می‌شود و فرصت بی‌نظیری برای صنایع فعال در نمایشگاه ایجاد خواهد کرد.

علاقمندان به بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ششم تا نهم آذرماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 397811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.